Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

SK

Medlem
Få Full Bricka och en Parisresa!
Spela EuroBonus Bingo med våra samarbetspartners i sommar, så blir du extra belönad när du tjänar poäng hos dem!

Tre-i-rad ger 3 000 Extrapoäng, och när hela brickan är full får du ytterligare 6 000 Extrapoäng. Totalt har du möjlighet att spela ihop 30 000 Extrapoäng, som du kan använda till resor, hotellvistelser och mycket mer (30 000 poäng=Parisresa t/r). Brickan är redan ifylld utifrån din intjäning*. Inget att förlora – allt att vinna, alltså!

Spelet pågår till och med 31 augusti 2014.
Anmäl dig senast 30 juni.

Lycka till!
SAS EuroBonus
 

JacobGBG

Medlem
Har spanat lite på brickan. Ska väl gå att få ihop 1-2 rader men mer än så börjar det smaka mer än det kostar, att flytta försäkringsbolag och dylikt ska det mycket till för att bli lönsamt.
 

hallgren

Medlem
Min fru fick mailet och länken verkar vara personlig. Om det är pga riktad kampanj eller bara för att de rutor man redan har ska vara förifyllda vet jag inte, men när jag försöker skriva in adressen skickas jag bara till sas hemsida.

Bingobrickan ser ut så här:
Elavtal - Betalkort - Tidningar
Flygresor - Banktjänster - Online shopping
Drivmedel - Försäkringar - Hotellvistelser

Varje fylld rad, lodrätt, vågrätt eller diagonalt, ska ge 3000 extrapoäng.
 

tob

Medlem
Fick precis motsvarande mail men med en annan twist:
Få tre-i-rad – res 2 för 1!
Spela EuroBonus Bingo med våra samarbetspartners i sommar, så blir du extra belönad när du tjänar poäng hos dem!

När du har tre-i-rad får du bingo, vilket ger 50% poängrabatt med SAS till två destinationer. Full Bricka ger poängrabatt till totalt 16 härliga resmål i Europa! Brickan är redan ifylld utifrån din intjäning*. Inget att förlora – allt att vinna, alltså!

Spelet pågår till och med den 31 augusti 2014.
Anmäl dig senast 30 juni.
 

hallgren

Medlem
Nu fick även jag ett mail från samma kampanj, dock med helt andra "vinster":
Välkommen att spela EuroBonus Bingo, med chans att vinna 50% poängrabatt på resor till massor av utvalda resmål.

När du har tjänat poäng från en kategori, så markeras den rutan och du är ett steg närmare att få bingo i form av tre-i-rad eller Full Bricka. Din bingobricka innehåller totalt åtta chanser till tre-i-rad - och chans att vinna halva poängpriset till totalt 16 härliga resmål.

Destinationerna är blandade europeiska, med två stycken per rad.
 

Jacob

Medlem
Jag fick lite information om denna från EuroBonus i eftermiddags. Om jag uppfattade det rätt kommer alla få detta, men det tar förstås lite tid att få ut alla mailen.

Detta är en av de mer komplexa saker EuroBonus gjort så är det några frågor kan jag skicka vidare till ansvarig.
 

mha321

Medlem
Har också fått den, och också med varianten 50%. Synd - jag hade hellre tagit den med poängen...
 
Toppen