Senaste nytt

SAS Mina sidor får ny design

jumbooze

Medlem
SAS Mina sidor får ny layout
Screen Shot 2014-06-17 at 15.20.48.png

I samband med detta har SK IT lyckats nollställa aktiviteterna på mitt konto
 

niksal

Medlem
Jag vet inte vad det är relaterat till, men alla mina flyg har försvunnit från historiken. Poängbalansen verkar rätt, men hur kollar jag det egentligen då jag inte ser historiken? Kanske det inte är relaterat till sidorna utan EB generellt, då appen har samma problem. Någon annan med samma problem?
 
Min historik har også været væk længe, men i går var den tilbage... Så jeg tror at det med lidt tålmodighed kommer tilbage af sig selv.

Hvis det haster, mener jeg at kundeservice kan "nulstille" profilen - så kommer det tilbage med det samme.
 

i6niol

Medlem
Jag har samma problem. All historik är borta både i appen och vanliga internetprofilen. Det är andra gången det händer mig nu. Första gången kontaktade jag SAS Global Internet Support via formuläret på hemsidan och fick följande svar:
"Tack för ditt email. Då uppdaterar vi detta i systemet så dina aktiviteter blir synliga igen. Senast måndag ska det vara klart :)"

Jag får väl göra det igen om det inte löser sig på någon vecka men det känns lite tröttsamt....
 
Toppen