Senaste nytt

Gott Nytt År 2011/2012

lonewolf

Medlem
Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills vi går in på ett nytt år. Vi slår om från 2011 till 2012. Ett år som är övertygad om att det kommer bjuda på nya resor och upplevelser uppe från det blå. Jag har varit medlem här på Businessclass.se i cirka en månad nu och vill därför även ta tillfället i akt att rikta ett stort tack till er alla som håller sidan levande både redaktion och medlemmar!:D

Sista dygnet på 2011 för min del ska gå till att tippa lite NHL i natt för att sedan finslipa med lite PL i morgon. Det har börjat bra så kanske jag bjuder alla här inne på en resa någon gång under nästa år?

Stort tack till er alla och ett riktigt gott nytt år!
 

MarcusC

Medlem
Gott Slut & Gott Nytt, skall för första gången fira nyår i luften...BA112 i club från JFK, så det blir väl lite champagne över atlanten.

Skål och ha en riktigt trevlig nyårsafton alla här på forumet
 

Ubbe

Medlem
Gått nytt år till er alla. Hoppas vi ses på nån flygplats någonstans. Taggarna syns ju rätt bra :) Nu är det snart dags att planera ihop julresan 2012-2013. I år blev det hemma och spara semesterdagar till nästa år men +-0 och grått är inget för mig. Blir Asien nästa år.
 

rob74

Medlem
Gott Nytt År från Kiruna! Har varit ute och kollat på fyrverkerierna, beväpnad med champagne i glaset samt en god Partagas No 4!
 
Toppen