Senaste nytt

Singapore Airshow 2012 i Februari

Alf

Medlem
Det beror på hur flygintresserad du är. Det är en av världens stora utställningar med massor av flygplan att kolla på samt flyguppvisningar. Jag har aldrig varit på den i Singapore men har bokat in den nu i febr. Har tidigare varit på Farnboru, Paris och Dubai så det skall bli intressant att se Singapore. Om du tänker delta innan helgen så tror jag du måste ha en inbjudan för det är bara publik days på lördag och söndag har jag för mej. Är du i Singapore vid detta tillfälle och har tid över tror jag det kan vara ett trevligt besök.
 

Fredrik

Medlem
Om du tänker delta innan helgen så tror jag du måste ha en inbjudan för det är bara publik days på lördag och söndag har jag för mej. Är du i Singapore vid detta tillfälle och har tid över tror jag det kan vara ett trevligt besök.

Det var lördagen eller söndagen jag tänkt mig. Egentligen är väl frågan varför jag frågar för nog lär det bli trevligt precis som du säger.
 

David

Medlem
Äsch, är redan inbokad i Sanya för Volvo Ocean Race-stoppet där under samma helg, annars hade det varit kul att åka ner en sväng.
 

tomeck

Medlem
jag kommer vara i singapore under denna tiden också, har också tänk att gå på lördag eller söndag naturligtvis om jag får tid till det.

tänkte faktiskt lägga ut en tråd om det idag men du han förre mig Fredrik :)
 
Toppen