Senaste nytt

Dolly Parton 23/6-2014 för 8.000 Eurobonuspoäng

johhenrik

Medlem
Jag tänkte bara informera om att SAS har sänkt priset på Dolly Parton-eventet de har på sin nya eventsida. Det kostade 10.000 poäng förrut, men har nu sänkts till 8.000. Inte en enda person har nappat på erbjudandet, som det finns 100 biljetter till.

Iaf, om någon är sugen så kan man ju säkert avvakta närmare "slutdatum" och kanske plocka upp biljetterna ännu billigare. Personligen tycker jag 8.000 EB-poäng känns dyrt för en konsertbiljett, men det kanske jag inte skulle tycka om det var en artist jag skulle vilja se. :)

Jag är ju bara EBG, men jag antar att detta event finns för EBD också, samt säkert för EBS, med tanke på att ingen nappat.

https://gold.flysas.com/events
 

Palazzi

Medlem
Hade garanterat betalat 8.000p för detta, om jag haft någon status inom Eurobonus. Jag har poäng som bara ligger och skräpar, och troligen blir det inga bonusresor med SAS...

Egentligen är det inte min musiksmak, men Dolly Parton är ett geni (kanske främst som låtskrivare). En artist som borde få mer uppmärksamhet, även av de generationer som föddes efter 1970 :)

PS. Om det gäller vanliga pengar så väljer jag dock andra artister.
 
Toppen