Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

Man kan få vilken text man vill på fakturan, kanske för sent nu men jag hade låtit bokningen vara och bett de ändra namnet på fakturan vid utcheckningen.
 

mmatsie

Medlem
Någon som använt 2-4-1 och bokat många rum med bara ett guldkort?

Ska gifta mig och tänkte boka in så många gäster som möjligt på 2-4-1 men det anges max 2 rum per kort i reglerna...

Tips?
 

fcx

Medlem
Någon som använt 2-4-1 och bokat många rum med bara ett guldkort?

Ska gifta mig och tänkte boka in så många gäster som möjligt på 2-4-1 men det anges max 2 rum per kort i reglerna...

Tips?

1. Se till att make/maka också får ett guldkort (har guldkortet delats ut via aktieinnehav kan ju aktierna byta ägare...)

2. Boka fler rum än tillåtet och chansa på att inte bli upptäckt.
 

mmatsie

Medlem
Reglerna lämnar iof visst utrymme för tolkning gällande taket för antalet rum/kort när det står ID istället för ClubCarlson kort i rumsbegränsningsregeln...

Club Carlson Wknd Extend-1Nt-Standard Room
PRICE:
1,215.00 Swedish Krona (SEK) Per night Tax included For 1 night(s) per room
0.00 Swedish Krona (SEK) Per night Tax included For 1 night(s) per room

FEATURES:
- Weekend offer for Gold Members of Club Carlson
- Book 1 night at a qualified rate and get 1 night for free
- Dates must be consecutive and include a Friday, Saturday or Sunday
- Earn Gold Points with this rate

INSTRUCTIONS:
ID/Certificate required at check-in
Rate may not be booked for more than 2 nights.
2 night minimum stay required.
Must book 2 days in advance.
Guest must present Club Carlson Gold Tier card at check-in.
Maximum 2 rooms per ID.
Only Gold Points awarded.

GUARANTEE POLICY:
Credit card holds accepted
Travel agency holds accepted
Company hold accepted


CANCELLATION POLICY:
Cancel by 6:00 PM hotel time on Aug 08 2014 = no penalty.
Late cancel or no show will be charged 1,215.00 SEK.
 

Bryant

Medlem
Jag har bokat 4 rum med detta erbjudande utan problem. Men jag förberedde polarna på att det ev kunde bli till att betala förvarning extra natt.
 

Marcus_R

Medlem
Sitter just nu och kikar på "4 for 2" på May Fair i april. Så som jag tolkar det, visar den rate för fyra nätter, och pris för fyra nätter, men man kommer bara betala för 2. Stämmer det? Eller ska priset bli reducerat redan när man bokar?
 

Nemo

Medlem
Sitter just nu och kikar på "4 for 2" på May Fair i april. Så som jag tolkar det, visar den rate för fyra nätter, och pris för fyra nätter, men man kommer bara betala för 2. Stämmer det? Eller ska priset bli reducerat redan när man bokar?
Sim jag minns det ser du på 442-rate att du betalar för de två första nätterna och nästa två är fria.
 

Marcus_R

Medlem
Sim jag minns det ser du på 442-rate att du betalar för de två första nätterna och nästa två är fria.

Känns ju logiskt. Men som det är nu ser jag priset för alla fyra nätter, och då undrar man ju om det är något som är fel.

Sen är det denna text som förvirrar mig lite.

  • Rate shown is for the first 2 nights and the second two nights are free.
  • Rates shown for the last two nights will not be charged.
 
Toppen