Senaste nytt

USDM Oneworld bokning för familjeresa

Palazzi

Medlem
Barnförbudet är i ekonomiklass på övervåningen, i first är det bara infant (under två år) som inte är tillåtna. Det är väl sedan länge passerat då iaf :)

Så har jag tolkat det åtminstone.
 

Dr. Miles

Expert
Barnförbudet är i ekonomiklass på övervåningen, i first är det bara infant (under två år) som inte är tillåtna. Det är väl sedan länge passerat då iaf :)

Så har jag tolkat det åtminstone.

Martin tänker att flyga i First och han har en infant med sig.
Om denna restriktion gäller än idag eller ej kan jag inte svara på då jag kunde inte hitta sådan information på Malaysia Airlines webbsida.
 
Martin tänker att flyga i First och han har en infant med sig.
Om denna restriktion gäller än idag eller ej kan jag inte svara på då jag kunde inte hitta sådan information på Malaysia Airlines webbsida.

Hittade detta:

Infants are also not allowed in the A380's first class cabin, in keeping with a similar and controversial 'baby ban' for the first class section of its Boeing 747s.

Last year MAS managing director and CEO Tengku Azmil took to Twitter to defend MAS' decision not to install bassinets in the 747's first class cabin – as a result of which parents with infants are not permitted to travel in first class and have to book in the bassinet-equipped business or economy sections instead.

Azmil said that the airline has received many complaints about crying infants from first class passengers that they "spend money on 1st class and can't sleep due to crying infants", following this with the admission that it was possible for MAS to fit bassinets to the pointy end of its 747-400s "but many ppl complain abt it."


Malaysia Airlines declares kid-free zone on new MAS Airbus A380 - Flights | hotels | frequent flyer | business class - Australian Business Traveller

...och det verkar stämma. Om jag väljer infant på bokningen så går det inte att boka First Class...
 
Toppen