Senaste nytt

Ny EuroBonus Diamond-portal

Jacob

Medlem
Detta kanske nämnts indirekt här i olika trådar men verkar som SAS startat upp en särskild portal för EBD där man bl.a. kan läsa om events, förmåner och just nu köpa biljetter till EBD-eventet på Grönan i början på juni. Trevligt.

https://diamond.flysas.com är adressen. Samma inloggning och lösenord som på SAS hemsida.
 

Jacob

Medlem
Och så här står det på välkomstsidan:

Hej Jacob,
Välkommen som Diamantmedlem i EuroBonus.

SAS EuroBonus målsättning är att underlätta våra medlemmars resande så mycket vi kan. Därför känns det extra roligt att få välkomna dig som Diamantmedlem, med tillgång till bästa tänkbara service: vid bokningar, på flygplatser och ombord på våra flygningar - men även i många andra sammanhang.

Nu kommer ditt resande med oss att bli lite smidigare och behagligare med bästa platstillgång på bonusresor med SAS, och ett Guldkort att ge bort till en vän eller någon i din familj. Så länge du är Diamantmedlem förfaller inga av dina poäng. Naturligtvis har du även tillgång till alla våra lounger och Fast Track, högsta prioritet på väntelistan, snabb och bekväm check-in med 2 extra bagage med SAS och Widerøe, en rad special- erbjudanden på hotell och hyrbilar samt 25 % fler Baspoäng på alla flygningar med oss.

Som Diamantmedlem kommer du här kunna välja en exklusiv gåva helt fritt en gång per år. Du kommer även att se inbjudningar till olika arrangemang där vi gärna vill se dig som gäst.
 

Llehs

Medlem
Kul!

Jag hade dock hellre sett att man la energi på att få ordinarie servicekanaler att funka.
Jag är spyless på att få lyssna på erbjudanden om att gå med i Eurobonusprogrammet EFTER jag knappat in eb-numret i telefonkön till kundservice.
Bara som ett exempel...

Ett direktnummer till personlig hjälp med ombokning utan en massa knappande och filter, det hade varit en bra service...
 
Toppen