Senaste nytt

Dubbla poäng till Medelhavet

mha321

Medlem
Man får poäng för CPH-CPH? Intressant... Valfri anslutning? :)

(ja, jag inser att det är en felskrivning...)
 

Alx

Medlem
Oj, kan vi räkna med många mileage runs till MLA i sommar måntro?! :rolleyes::cool:

Synd att andra hållet inte fungerar över dagen...
 
Verkar som att det bara är för Norska EB-medlemmar som man får dubbla poäng på OSL-LPA. Surt, jag som har bokat ARN-OSL-LPA i Plus i juli.. Hade inte haft nåt emot dubbla extrapoäng på den alltså... Tips på hur jag kan komma runt det på nåt sätt? ;)
 

Randy Marsh

Medlem
Som jag tolkar det så kan man resa hur många gånger man vill inom kampanjperioden och få dubbla poäng, förutsatt att man bokar innan 18 maj?
 

Thornado

Medlem
Det intressanta är ju att det är ett överlapp i resperioden med julkalenderserbjudandet till Aten. (Resor mellan 1 juni och 31 juli passar in på båda kampanjerna.)

Vad händer med poängen för de resorna om man registrerar sig för båda kampanjerna?
 

Camorra

Medlem
Det intressanta är ju att det är ett överlapp i resperioden med julkalenderserbjudandet till Aten. (Resor mellan 1 juni och 31 juli passar in på båda kampanjerna.)

Vad händer med poängen för de resorna om man registrerar sig för båda kampanjerna?
Undres også jeg over. Har booket tre turer t/r OSL-ATH, hvorav to er i Juni... :p
 

palmen

Moderator
Aten-gruppen som åker i juni kan eventuellt få bra med miles om du har tur, osäkert om tidigare bokningar räknas eller inte.

Står inget om det är baspoäng eller extrapoäng, missar jag något?
 

SK

Medlem
Aten-gruppen som åker i juni kan eventuellt få bra med miles om du har tur, osäkert om tidigare bokningar räknas eller inte.

Står inget om det är baspoäng eller extrapoäng, missar jag något?



"earn double Extra points in any class"
 
Toppen