Senaste nytt

Inga erbjudanden längre

Jag får numera inga erbjudanden om kampanjer längre, typ challenges, extra extrapoäng osv, får informationsmail då och då så funktionen att skicka till mig verkar fungera.

Jag tror fler har det såhär, är det någon som har frågat Eurobonus om detta,, isf vad har ni fått för svar?
 

Appfly

Medlem
Är i samma sits, har visserligen inte frågat om anledningen. Dock har jag under de senaste månaderna rest väldigt lite så jag undrar om det beror på det. Som en förestående nedgradering inte vore straff nog...
 

AABack2ARN

Medlem
Få en del reklamutskick samt PointBooster fick jag senast (med urdåligt erbjudande). Dock får jag inte längre mail eller SMS om att jag nu kan checka in...
 

Hissen

Medlem
Samma här. Fick dock inga mail överhuvudtaget fram tills för ca. ett år sedan. Reagerade till en början inte på det utan fann en "flagga" när jag loggade in på kontot via Safari, (ej Explorer), att jag kunde inte nås. Ringde Eurobonus men dom såg inga fel på mitt konto och kunde inte se den där "flaggan". Felanmäldes till IT support men dom fann inge fel heller.

Bytte mailadress på eget bevåg, började då få infomail. Får dock inga challangers etc. Eurobonus ser fortfarande inga fel på mitt konto. Hade 22 tecken i mitt gamla e-mail, kanske det var felet. Funderar om man hamnat i någon "reject"-lista.
 
Jag är ganska aktiv, 2-4 legs per vecka, om detta är skälet känns det som lite negativ kvotering, men jag vet inte riktigt
 

OLN

Medlem
Samma här, inte fått något av de erbjudanden som gått ut sista halvåret...
Har bokat och rest mer än vad jag gjort tidigare, det är kanske på grund av det.
 

famhanssons

Medlem
Jag hade samma problem. Det visade sig att jag och frugan använde samma mail och SAS IT sa att det endast kan skicka ut en promo per mail. När jag bytte mail fick vi bägge 2. Dock får man inte alla. Utskick sker per random.
 

gdaily

Medlem
Får ingenting heller. Inte flugit eller postat till SAS på väldigt länge. De verkar heller inte vilja ha tillbaka mig som kund.
Jag har inte fått någon promo, förutom julkalendern, på 2 år. Ingen pointsbooster eller liknande.
Detta får såklart som effekt att jag bojkottar SAS och flyger mina resor med BA och Finnair i stället. Det är mest SAS förlust, då jag är en ganska lönsam kund på de "få" resor jag gör.
 

helgonet

Medlem
Jag fick pointboosters och andra erbjudanden flera gånger under 2013, vilket var mitt första år i Eurobonus med periodslut oktober. Nu under andra året har jag inte fått ett enda ännu, sist var i juli förra året. Det är i år som jag satsar på EBG, så det är lite synd att det inte ramlat in något nu när jag reser mycket SAS.
 

FF#1

Medlem
Jag fick pointboosters och andra erbjudanden flera gånger under 2013, vilket var mitt första år i Eurobonus med periodslut oktober. Nu under andra året har jag inte fått ett enda ännu, sist var i juli förra året. Det är i år som jag satsar på EBG, så det är lite synd att det inte ramlat in något nu när jag reser mycket SAS.

Det är nog därför många här inte får nått, vi är för lojala. Det läckte ju någon slags info från SAS för ett tag sen där det var tydligt att det är de illojala som ska motiveras med kampanjer.
 
Toppen