Senaste nytt

Westin Sydney som ny SPG medlem

Jag utnyttjar SPG kampanjen som ger Guld efter ett besök när man betalar med MasterCard, har precis blivit medlem. Kom till hotellet igår kväll och blev uppgraderad som "honored SPG member" trots att jag har 0 stays!

Jag bokade billigaste "Tower Superior Room - Located on levels 3 - 8" och fick dubbla uppgraderingar till "Tower Premium Room - Located on levels 20 - 27" på 26:e våningen med utsikt över staden.
The Westin Sydney | Official Website | Best Rates, Guaranteed.

Checkade in sent och det är påskhelg här, kanske hade jag bara tur. Men jag är nöjd!

Kommer recension snart, hotellet är riktigt fint med kombination av gammalt och nytt. Läget är helt fantastiskt och servicen är mycket bra. Nöjd så här långt!
 

staff

Medlem
Ser fram emot en uppsjo av hotellrecensioner fran Melbourne snart! For egen del bar det av till Shanghai med midnattsflighten via Singapore (SQ J) fran Melbourne.

Synd att vi missar varandra. God tur!
 

nilsson

Medlem
Ser fram emot en uppsjo av hotellrecensioner fran Melbourne snart! For egen del bar det av till Shanghai med midnattsflighten via Singapore (SQ J) fran Melbourne.

Och jag sitter på högsta våningen på Sheraton Towers i Singapore. Nu verkar det ha slutat regna, så man kanske ska bege sig att äta middag.
 
Toppen