Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

aikputte

Medlem
Jag har fått EBG i gåva av en EBD-medlem här på forumet.

Förändringen skedde omedelbart då jag accepterade.

Min period går ut 30 juni 2014 och det står fortfarande kvar på Mina Sidor men jag har pratat med SAS kundtjänst på Facebook och via chatten på deras hemsida och båda har sagt att det kommer ändras automatiskt till 30 juni 2015 när 30 juni 2014 infaller.

Med EBG har jag statusmatchat till Sixt Platinum, Club Carlson Gold Elite, Nordic Choice Silver (vilket jag redan hade iofs men även att om jag bor 20 nätter inom 5 månader så får jag guld), Scandic erbjöd mig bara dubbla nätter dom 5 kommande bokningarna och Best Western har inte svarat på min förfrågan än.

Även fast jag fick EBG som gåva så har jag också kunnat ge bort ett EBS i gåva till en vän.
 

Hasse E

Medlem
Jag har fått EBG i gåva av en EBD-medlem här på forumet.

Förändringen skedde omedelbart då jag accepterade.

Min period går ut 30 juni 2014 och det står fortfarande kvar på Mina Sidor men jag har pratat med SAS kundtjänst på Facebook och via chatten på deras hemsida och båda har sagt att det kommer ändras automatiskt till 30 juni 2015 när 30 juni 2014 infaller.

Med EBG har jag statusmatchat till Sixt Platinum, Club Carlson Gold Elite, Nordic Choice Silver (vilket jag redan hade iofs men även att om jag bor 20 nätter inom 5 månader så får jag guld), Scandic erbjöd mig bara dubbla nätter dom 5 kommande bokningarna och Best Western har inte svarat på min förfrågan än.

Även fast jag fick EBG som gåva så har jag också kunnat ge bort ett EBS i gåva till en vän.


Jag hade ett PM för ett par dagar sedan där en medlem sade att han kanske kunde hjälpa mig med ett EBG. Tyvärr blev det försent, en annan medlem i forumet blev den lycklige. Synd, men vilken fin gest att tänka på mig i alla fall!
 
SAS får mye kritikk vedrørende overgang til Eurobonus 2.0, men jeg fikk utmerket service
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    163,4 KB · Visningar: 876
Last edited:
SAS får mye kritikk vedrørende overgang til Eurobonus 2.0, men jeg fikk utmerket service på
Visa bifogad bild 24317

Kul, jag du säg lite mer om hur snabbt du fik svar, vilken typ af ärende det var etc..? vore kul.

En side note, kanske inte så smart att lägga ut adressen så där offentligt då det lätt resulterar i missbruk och SAS kanske stänger email adressen. ;)
 
Last edited:
Jeg har hatt Master/EBG i mange år, men det er ikke like greit i enkelte land i Afrika og LatinAmerika å vise fram ditt kredittkort bare for å vise din Star Alliance status. Jeg ba om å få et nøytralt EBD kort i tillegg, og SAS svarte: "naturligvis, vi sender det om noen dager!" Samt at det er av og til problemer med bokstaven Ø, på Master/EBD blir det Ø som i passet, men på biletter og på Star Alliance sitt datasystem er det Oe. Har hatt problemer i Frankfurth med lounge adgang og US immigration grunnet dette. Men noen SAS løsning er ikke umiddelbar.
 

Jay

Medlem
Skulle bli evigt tacksam om någon vänlig EBD hade möjligheten och viljan att ge bort ett EBG kort till mig, PMa om intresset finns! Tack på förhand!
 
Toppen