Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

Friskytten

Medlem
Ar "giftande" begränsat till en omgång?
Du menar väl "share"? Undvik gift! ;) Begränsningen ligger i att totalt utdelad bonus är max 50000 poäng per person.

Limited time offer: Give up to a 100% bonus when you Share Miles!
Share miles from April 7th until April 13th 2014 and your friend or family member will get up to 100% MORE in bonus miles – up to ​50,000 miles.

Transfer Miles Bonus
10,000 - 19,000 50%
20,000 - 29,000 75%
30,000 - 50,000 100%

Offer available for share transactions made between April 7th 00:00:01 PT and April 13th 2014, 23:59:59 PT. All transactions are non-refundable. Bonus miles will be awarded upon completion of the transaction. The maximum number Share Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles. All miles shared beyond this limit will not be eligible for a bonus. ​The recipient of the share transaction will also receive the bonus miles. ​All transaction inquiries must be submitted to US Airways Dividend Miles within 90 days from end of promotion. Offer is subject to change. Offer cannot be combined with any other offer. Buy and Gift transactions are not eligible for bonus. Only share transactions made online are eligible for the bonus. Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles. For Gift and Share transactions, the recipient account must also be 12 days old. All US Airways Dividend Miles terms and conditions apply.

Miles are shared for $0.01 per mile plus a processing fee of $30 and a tax recovery charge of 7.5%. GST/HST will be charged to Canadian residents. Miles purchased through Buy, Share or Gift Miles do not count towards Dividend Miles Preferred status. All other Dividend Miles Terms and Conditions apply. Miles may be used based on award availability at the time of booking. Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles. All purchases are non-refundable.


https://membership.usairways.com/en...s/sharemiles.html?CAMPAIGNCODE=USSharelanding

Edit: Såg att Dr. Miles redan klistrat in villkoren tidigare i tråden... http://www.businessclass.se/forum/o...a-us-airways-dividend-miles-4.html#post228050
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jag har insett att jag nog behöver lite mer miles, inte minst för att jag nog kommer att använda lite till saker jag inte tidigare tänkt. Om någon är intresserad av att göra en share så skicka ett PM.

edit: problem solved
 
Last edited:

staff

Medlem
Vattenspindelmannen nice to do business with you.
Är det kanske läge att skapa en "vouching-tråd" med ett register över vilka användare som är safe att göra share miles-byten med? Kan tänka mig att en del känner sig osäkra att lägga ut 4000 spänn och ge bort 50k miles till en främling på nätet med löfte om att milesen skickas tillbaka. Givetvis bör alla använda sunt förnuft, men en vouching-tråd hade fungerat som ytterligare ett lager av säkerhet.
 
Är det kanske läge att skapa en "vouching-tråd" med ett register över vilka användare som är safe att göra share miles-byten med? Kan tänka mig att en del känner sig osäkra att lägga ut 4000 spänn och ge bort 50k miles till en främling på nätet med löfte om att milesen skickas tillbaka. Givetvis bör alla använda sunt förnuft, men en vouching-tråd hade fungerat som ytterligare ett lager av säkerhet.
Vi gjorde "share" via e-post.
 
Är det kanske läge att skapa en "vouching-tråd" med ett register över vilka användare som är safe att göra share miles-byten med? Kan tänka mig att en del känner sig osäkra att lägga ut 4000 spänn och ge bort 50k miles till en främling på nätet med löfte om att milesen skickas tillbaka. Givetvis bör alla använda sunt förnuft, men en vouching-tråd hade fungerat som ytterligare ett lager av säkerhet.


Jag tycker det är en bra idé om man kunde få till någon sorts register med "approved" medlemmar för USDM-share, dock undrar jag hur det rent praktiskt skulle gå till - Låta alla som share:at anmäla sig i en viss tråd? Isf skulle två medlemmar kunna ljuga att en share gått igenom, för att kunna infiltrera den "godkända" listan. Men, det är ju bättre än inget.
 

staff

Medlem
Jag tycker det är en bra idé om man kunde få till någon sorts register med "approved" medlemmar för USDM-share, dock undrar jag hur det rent praktiskt skulle gå till - Låta alla som share:at anmäla sig i en viss tråd? Isf skulle två medlemmar kunna ljuga att en share gått igenom, för att kunna infiltrera den "godkända" listan. Men, det är ju bättre än inget.

Jag tänker mig att vederbörande tex vidarebefordrar bekräftelsemailet från USDM till en moderator här på forumet, som i sin tur kan lägga till ens namn i listan/registret i första posten.
 
Toppen