musicmemore
Ny medlem
Åkte med SAS "operated by Singapore Airlines" i maj förra året och fick noll poäng i turistklass t/t Singapore från Köpenhamn. Bokningsklassen stöddes inte av Eurobonus enligt SAS, fick jag veta när jag sände in biljetterna.
Nu ska jag iväg igen. Möjligen kan jag boka Business denna gång. Vill verkligen inte ännu en gång missa poängen. Men när jag fyller i bokningen på SAS.se visas inga poäng. Betyder det noll igen? Ska jag boka annan väg, annat partnerbolag?
Var hittar jag info – i föväg – om det blir poäng eller inte? Bokningsklassens bokstavskoder syns ju inte vid bokningstillfället.
Nu ska jag iväg igen. Möjligen kan jag boka Business denna gång. Vill verkligen inte ännu en gång missa poängen. Men när jag fyller i bokningen på SAS.se visas inga poäng. Betyder det noll igen? Ska jag boka annan väg, annat partnerbolag?
Var hittar jag info – i föväg – om det blir poäng eller inte? Bokningsklassens bokstavskoder syns ju inte vid bokningstillfället.