Senaste nytt

SAS förbättrar avsevärt för sina ungdoms-resenärer (!!)

Palazzi

Medlem
Ser att SAS gjort om bokningsdialogen för ungdomsresor idag, och två saker är nya:

1. Priserna är rejält sänkta för de flesta destinationer.
2. Man måste vara inloggad för att boka. Det betyder i förlängningen att ett Eurobonus-medlemskap numera är krav.

Grundpriserna för enkelbiljetter inom Europa börjar numera på 399kr enkel resa, istället för 699kr som det var förut. Hittar ganska många destinationer med nämnda priser.

Om detta håller i sig känns det som om man har ett rejält vapen i kampen om ungdomskunderna. Svårt att hitta ens lågprisbiljetter till dessa priser.

Imponerande SAS!
 

Jonas C

Medlem
Det här är fantastiskt, och det kunde ju inte ha kommit på ett bättre tillfälle. Tack SAS! :D

/nybliven EuroBonus medlem.
 

FlyingFire

Medlem
Hm, hur blir det då med kreditering, kan man boka med eurobonus och sen ändra till tex A3 för miles till sitt guldkort?
 

obs

Medlem
Trist, at man ikke længere er i den alder :)

Men det er da et godt tiltag af SAS, at få indfanget de unge kunder, og gjort dem til vant til at rejse (med SAS. SAS kan så bare håbe på at det fortsætter, den dag de skal betale fuld pris...)
 

nota bene

Medlem
...och jag som fyllde 26 för en månad sedan. :p

Haha, det suger ju... Jag har i alla fall på mig till efter sommaren.

Mycket bra initiativ SAS! Nu är bara nästa steg att öka åldern för 'ungdom' till 30?... xD

Dessa ungdomsbiljetter har räddat mig många gånger då jag behövt flyga med väldigt kort varsel (typ samma dag eller samma vecka).
 
Toppen