Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

rvarttinen

Medlem
Uppdatering: 2012-APR-17 av AHO

BC.se Stockholm lokalträff på 2012-APR-20.
Plats: Monks, Wallingatan 38, Stockholm
Tid: preliminärt kl. 18

Deltagarlista
011430121
agehall
AHO
bL0m
bjornstrom försöker att komma
Bryant
doc efter kl. 18:30
flying
Jacob
Kricka
Lonelyflyer
Magino efter kl. 22
mry
nilsson
Pandion
rob74 före kl.19
Roger J preliminärt
rvarttinen
Sakoz
Senator efter kl. 19
Stefan62
sunkan

----originalpost av rvarttinen 2011-DEC-15---
Dags för en ny lokal BC.se träff i Stockholm?

Förslag: Vi träffas 2012-01-18 eller 25 på Cloud Nine.

Cloud Nine är en trevlig fransk inspirerad bistro alldeles vid Norra Bantorget. (Restaurang Cloud Nine) - Lilla Bantorget 1 / Torsgatan 1.
Det ligger inte långt från Monks, där vi var sist, så det torde bli lätt för dem som är på genomresa (tåg/taxi/flygbuss vid centralen till och från ARN och andra orter... ).

Jag kan boka bord för oss när vi vet hur många som vill ha något att äta. Skicka ett PM till mig när vi bestämt datum.

Vilken dag passar bäst?
 
Last edited by a moderator:

rvarttinen

Medlem
Hade på lut att även förslå den 4:e, men strök det i och med det är strax efter nyår. Men, vi kanske skulle ha en extra liten träff i någon trevlig bar? Säg i baren på Hotell Nobis vid Norrmalmstorg? De är duktiga på att blanda drinkar och har tilltugg ...
 

rvarttinen

Medlem
Ok, gott folk! Det börjar dra ihop sig till eventuell träff nästa vecka eller veckan därpå... precis lika många (fem) kan båda tillfällena - så, fler som är intresserade? Just du kan få utslagsrösten! ... vilken dag det blir alltså ...
 

agehall

Medlem
Själv är jag tyvärr i Oslo hela nästa vecka och det ser ut som att jag är på resande fot även veckan därpå, så jag får passa den här gången. :(
 
Toppen