Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

ante_77

Medlem
På måndag så tar jag min 99:e flight.
Sedan har jag på mig till 31okt att göra den avgörande flighten.
Undrar om jag hinner med det.

För min del är Diamond mest en kul grej. Nyttjar knappt guldkortet mer än vid fasttrack och något enstaka loungebesök när tid finnes.
 

Bridgeman

Medlem
Detta är säkert fel forum men tar tillfället ändå. Jag är gärna en mycket trevlig vän till någon med Diamantkort & som vill dela med sig av ett Guldkort till mig. Sänd ett PM så vi kan komma överens om hur goda vänner vi kan vara. :cool:
 

Thornado

Medlem
PS. Är det mot reglerna att betala för ett guldkort om någon vill sälja ett? :rolleyes:

I Terms & Conditions för att ge bort kort står det

SAS skrev:
The recipient of the donated EuroBonus card should be a recognized friend or a family member of the donor.

Så jag skulle säga att det är emot (åtminstone andan av) reglerna att sälja sitt extrakort. Sen är det väl så att risken att det upptäcks (eller att SAS orkar bry sig) är rätt så låg.
 

Magino

Medlem
I Terms & Conditions för att ge bort kort står det

Citera SAS skrev:
The recipient of the donated EuroBonus card should be a recognized friend or a family member of the donor.

Så jag skulle säga att det är emot (åtminstone andan av) reglerna att sälja sitt extrakort. Sen är det väl så att risken att det upptäcks (eller att SAS orkar bry sig) är rätt så låg.

Är vi inte alla här inne vänner?
 

ante_77

Medlem
Det är nog ingen som betalar mer än småpengar för ett guldkort.
Själv kommer jag att använda det inom famljen för våra (damens) extrema packningar på flyget.
 
Toppen