Senaste nytt

Platstillgång den 4/4 på Singapore Airlines 352?

ACervin

Medlem
Påskresan BNE-CPH ToR har nu bara en smolk i glädjebägaren och det är sträckan SIN-CPH som är i economy. Men förbindelsen var så bra att jag har lagt en preliminär bokning hos USDM i alla fall. Är C kabinen fullbokad den 4/4 på SQ352. Någon som har möjlighet att titta?

Jag har tom suttit med SQ tidtabell och linjenätskarta och gjort en tabell på vilka flyg som lämnar Singapore med vettig bytestid, kommer in kl 2050 från BNE. Tyvärr verkar sökningar på Aeroplan idag inte fungera så bra och servern låg nere för underhåll i helgen då jag provade tidigare så jag har inte hunnit gå igenom listan ännu. Det finns förstås LX, LH, TK, OS och andra också gissar jag. Puh! Lönar det sig att gå igenom segment för segment manuellt?
Det kostar på att flyga billigt!

Screenshot 2014-03-24 17.48.17.png
 
Last edited:

karho

Medlem
[KVS Availability Tool 7.3.2/Diamond - Availability/FS/US]

SIN Singapore Changi SG [WSSS]
CPH Copenhagen Kastrup DK [EKCH]
FRI 04 Apr 2014

Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Availability
--------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- -----------------------------------------------------------------
SQ 352 SIN 23:50 CPH 06:25 772 Z0 C0 J0 D0 S9 Y9 B9 E9 M9 H5 W0 Q0 N0 U0 G0 L0 K0
 

ACervin

Medlem
Tackar för snabba svar. Får hålla utkik efter något annat. Hoppades på S före Y.

Suites/First: RFAP O
Business: CDJZ I
Economy: SYBMHWUEKGQNVT X
 
Last edited:
Toppen