SAS har kört ett antal infomöten med frekventa resenärer på olika orter.
Vore intressant att höra från er som deltagit lite vad som diskuterades under era möten runt om.
Var själv i Malmö och kan väl konstatera det gamla uttrycket "att den man älskar agar man"
Alltså en hel del kritik mot bl.a sommar/jultidtabellerna. SAS App fick sig en omgång. Likaså det nya att öl/vin kommer att serveras gratis i Plus även på inrkes diskuterades lämpligheten av. De flesta av oss reser ju i tjänsten.
Självklart togs nya Diamondstatusen upp. Visades ingen överväldigande entusiasm inför fördelarna.
Sammanfattningsvis uppfattade jag budskapet till SAS att verkligen värna om oss frekventa passagerare många med Travelpass år efter år och inte som flera ansåg att fjäska för sällanresenärerna på lågpris.
Vore intressant att höra från er som deltagit lite vad som diskuterades under era möten runt om.
Var själv i Malmö och kan väl konstatera det gamla uttrycket "att den man älskar agar man"
Alltså en hel del kritik mot bl.a sommar/jultidtabellerna. SAS App fick sig en omgång. Likaså det nya att öl/vin kommer att serveras gratis i Plus även på inrkes diskuterades lämpligheten av. De flesta av oss reser ju i tjänsten.
Självklart togs nya Diamondstatusen upp. Visades ingen överväldigande entusiasm inför fördelarna.
Sammanfattningsvis uppfattade jag budskapet till SAS att verkligen värna om oss frekventa passagerare många med Travelpass år efter år och inte som flera ansåg att fjäska för sällanresenärerna på lågpris.