Senaste nytt

Dr. Miles Workshop i Göteborg: lördag 2014-MAR-22 kl. 10-15

Ghoose

Medlem
Låter jätteintressant, har en del åtaganden denna dag men skall göra mitt yttersta för att medverka.
 

Joakim

Medlem
Otroligt roligt om detta blir av, vi har ju pratat om det ett flertal gånger.
Kalendern rensad hela helgen.
Lördagen passar bäst men kan även på söndagen.
 

SvartMjolk

Medlem
Hur långt tar det mellan Landvetter flygplats och Göteborg Centralstation? ca en halvtimme?

Flygbussen tar en halvtimme från Nils Ericson Terminalen (sitter ihop med Centralstationen). Finns några andra hållplatser i city där det är något kortare restid. Taxi tar drygt 20 minuter om trafiken flyter.

Kul initiativ. Själv jobbar jag från 14.45 tyvärr, så allt hänger på tid.
 
Hej Alla, nu är lokal ordnad och Dr. Miles har lovat att ställa upp för vår efterfrågade workshop
.
Lördagen den 22 mars kl. 10.00 – 15.00 på Bohusgatan 15 (vid Ullevi).

Doktorn åker till Göteborg speciellt för denna övning så jag hoppas ni tar chansen. Vi har maximalt 10 platser, men jag tror ändå vi inte bör vara fler för att säkerställa kvalitén. Ni tar med er egen utrustning såsom t.ex. bärbar dator etc. Doktorn gör detta på sin fritid och kommer ha resekostnader för att ta sig till oss. Jag föreslår därför att vi tar en liten anmälningsavgift för eventet. Hoppas det är ok, nivån får vi återkomma till. Övrig praktisk information lägger jag ut i tråden eller sänder ut via PM längre fram. Jag tycker detta skall bli riktigt kul, och jag hoppas det blir fullbokat! Anmäler er gör ni i denna tråd.
 
Toppen