Senaste nytt

Krungthep Wing i Shangri-La Hotel Bangkok

Emil92

Medlem
Bokade nyss 3 nätter på Shangri-la bangkok i en krungthep deluxe rum i september och tänkte kolla om någon har bott i dessa rum och om det är ett bra val för en trevlig semester? Det blir första gången att bo på någon av deras hoteller för mig men dem verkar ha en bra service av vad man har läst. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Jag har inte provat Krungthep Deluxe men ett De luxe balcony i januari i år Att sitta på balkongen och titta ut över floden med ett glas i handen är en upplevelse. Jag tycker man får mycket för pengarna på Shangri La i Bangkok. Även om Mandarin Oriental är bättre så är priset väsentligt högre där. Hotellet ligger perfekt. Nära till båtarna och Sky train. Missa inte restaurangen Quen of curry som ligger ca 10 minuters promenad från hotellet mot Sky train. Du hittar stället på tripadvisor. Grattis till ett bra val Emil92!
 

Emil92

Medlem
Tack till både Pelleymail och Vaniljvodka! Självklart så blir det att testa ett par restauranger i Bangkok och Queen of Curry låter som något jag kommer att stanna till vid om nu namnet talar sitt rätta jag. ;)
 
Toppen