Senaste nytt

Mina EuroBonus sidor - flygningar saknas

rob74

Medlem
Loggade in idag både i appen och på hemsidan och inga av mina flygningar finns i kontosammanställningen.
Allt som visas är endast alla "extraaktiviteter", så som Amex, Diners, MasterCard och kampanjpoäng.
Hade väl en ca 80-90 sidor att bläddra mellan, nu endast 37...
Saldo mm stämmer ju, tack och lov!

Fler som drabbats av detta?
 

jth

Medlem
Det ser normalt ut hos mig idag. Jag hade dock samma fel för några veckor sedan så det är nog något de fixar med i databasen...
 

Jensik

Medlem
Mina sidor och appen funkar också som de ska. Hade lite strul med min app för några dagar sedan, fick in en HEL-ARN resa (konstigt nog kom den upp före ARN-HEL) som sedan försvann, men nu har alla kommit tillbaka igen. Tror det är som jth säger att SAS IT gör några uppdateringar med systemet.
 

Ricci

Medlem
Loggade in idag både i appen och på hemsidan och inga av mina flygningar finns i kontosammanställningen.
Allt som visas är endast alla "extraaktiviteter", så som Amex, Diners, MasterCard och kampanjpoäng.
Hade väl en ca 80-90 sidor att bläddra mellan, nu endast 37...
Saldo mm stämmer ju, tack och lov!

Fler som drabbats av detta?

Jag hade ett liknade problem där all historik också var borta, men kontosammastälningen också var rätt.
Jag ringde Eurobonus och efter 3 tim så hade de fixat det.
 

fmansson

Medlem
Kul att kolla lite gammal historik. Jag kommer bara till 1996, trots att jag vet att jag har saker från 93 och framåt...

Flög tydligen mkt Örebro-Köpenhamn då. Nästan glömt bort att de flög på ORB. Fokker 50...
 

ante_77

Medlem
Jag hade något problem tidigare med att se sidan 2, 3, 4 osv. jag fick bara upp sidan 1. Poäng kom in men inga resor. Summeringen av flighter kom dock in och sammanställningen var dock korrekt. Men det var en del problem i övrigt.
Det är väl IT-avdelningen som har firmafest igen.

Lite OT
Möjligheten att ladda ner hela loggen i .xls-format skulle vara trevligt för att skapa lite egen statistik.
 
Last edited:

fmansson

Medlem
Lite kul att man fick 100 poäng ett tag om man bokade sin resa online...

Ser att man 5000 extrapoäng när man gjorde sin 20e resa i business.
 

rob74

Medlem
Återkopplar till ämnet...

Mailade igår till SAS via guldmailen och fick svar för en timme sedan att it-supporten ska göra en reset/refresh av min profil.
Vilket de nu har gjort, och allt ser ut som det ska igen.
Tackar för det! :)
 
Toppen