Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Pixel

Medlem
Anlände idag till Hilton Tokyo. Då priset på Hiltons hemsida var 3000 kr/natt bokade jag på Hotelsclick.com och bokade 3 nätter à 1500 kr. Vid incheckning visade jag mitt HHG och vi blev uppflyttade till Exec floor.
 

Mindek

Medlem
Uppgraderad till Executive rum på Hilton Istanbul förra helgen. Våning 8 med utsikt över bosporen... Executive loungen på 9:e våningen var en av de bästa jag har upplevt.

Blev också uppgraderad där, riktigt fint rum och helt klart bästa loungen jag varit i... Var mitt första loungebesök så jag fattade inte att allt var gratis :D
 

PYRZ

Medlem
Blev också uppgraderad där, riktigt fint rum och helt klart bästa loungen jag varit i... Var mitt första loungebesök så jag fattade inte att allt var gratis :D

Väldigt trevligt hotell med bra service som dock känns lite utsliten, skulle nog må bra av en renovering snart. Ska bo på Hilton Istanbul Bomonti om några veckor som är helt ny, öppnades så sent som i Januari. Ska se vad det hotellet har att erbjuda.
 

pswe

Medlem
Stockhlm, Slussen - upgrade från vanligt queen room till king executive med utsikt och lounge access. Är HHGold och blev erbjuden upgrade subject to availability för 0 sek redan vid bokningsbekräftelsen. Hotellet helt fullt.
 

mha321

Medlem
Hilton Montreal Bonaventure förra veckan. Ingen uppgradering och ingen lounge, däremot frukost vouchers. Bokad på konferens-rate, och i ganska många nätter, vilket kanske hade med saken att göra.
 

PYRZ

Medlem
Hilton Istanbul Bomonti - uppgraderad från Deluxe till Executive room på 27:e våningen. Eftersom hotellet är bara några månader gammalt så är det modernt, rent och fräsch med executive lounge på 34:e våningen med utsikt över Istanbul.
 

TjudöBoy

Medlem
Vet inte om detta är en korkad fråga, men får inte ni som bokar via HH möjlighet till uppgradering redan vid bokningen??
Det får jag iaf, eller struntar ni i detta "gratis erbjudande" och hoppas på bättre uppgradering vid incheckningen :confused:
 

agehall

Medlem
Vet inte om detta är en korkad fråga, men får inte ni som bokar via HH möjlighet till uppgradering redan vid bokningen??
Det får jag iaf, eller struntar ni i detta "gratis erbjudande" och hoppas på bättre uppgradering vid incheckningen :confused:

Det är två helt oberoende saker...
 
Toppen