Senaste nytt

Etihad matchar ditt guldkort

henke12

Medlem
Jag skickade in min matchning innan villkoren ändrades.

Matchade med A3 Guld och FB Guld.
Inget kort ännu och ingen uppdaterad profil.
Fortfarnade:
Tier: Etihad Guest

Avvaktar vidare..
 

Jacob

Medlem
Jag var positivt överraskad av Etihad när jag testade bolaget i december, både i business och first. Abu Dhabi är en smidig flygplats för byten, om möjligt något trång (ja, det är väl för och emot när det gäller flygplatsstorlek).

Största nackdelen är att Etihad inte flyger till Skandinavien och inte har någon given partner upp till Norden. Air France, KLM och Air Berlin är vad som ligger närmast men tidtabellerna är inte alltid så koordinerade som man kanske skulle önska.
 

Transit

Medlem
Inget nytt fortfarande Ethiad Guest.
Matchade innan regeländring mot SAS guld (Diamond) och FBG.
Hoppas på positivt svar och isf ska jag definitivt testa deras produkt.
 

rogeks

Medlem
Hej,
jag skickade in min ansökan EFTER att dom ändrat sina uppgraderingsregler i kampanjen. Men det spelade ingen roll, idag damp det ned ett kuvert från Etihad med guldkort, guld bagage-taggar och ett välkomstbrev. Snyggt gjort, kanske vann dom mig som kund nu på någon av dom kommande långflygningarna till Asien.. :) Ska iaf testa en gång!
 

dino_81

Medlem
Jag försökte matcha mot A3-guld och Emirates Skywards Gold innan regeländringen men har inte hört något från dem (varken positivt eller negativt) och står kvar som Etihad Guest.

Edit: Fick standardsvaret att man hade tagit emot min ansökan direkt efter det att jag skickat in min förfrågan om matchning.
 
Last edited:
Toppen