Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kris

Medlem
Hälsning från Aegeans lounge i Aten.
Som många säkert känner till efter diverse Aten-hets på sistone; ytterligare en flygplats med dålig stadsplanering... Shopping och lounger FÖRE security är oerhört o-optimalt. Nåväl, en pilsner på det så ordnar det sig nog.
 

fcx

Medlem
SAS Arlanda T4. Ensam i loungen (!), totalt kaos i incheckningen när alla sportlovsresenärer ska försöka få med sig skidor.
 

mry

Medlem
Sitter i SAS gold loungen här med Ulla inför våra reser hemmåt. Det är ganska lungt här sen Kricka lämnat oss...
 

Agö

Medlem
Igorius och Agö sitter i den makalöst tråkiga AF-loungen på Dubai Airport. Vi hyser ett visst hopp om op-up till First, det skulle rädda oss från tristessen i denna i allt väsentligt kassa lounge.
 

telelina

Medlem
Hej från SAS Gold lounge. Är äntligen på väg till Köpenhamn efter en liten pärs här på morgonkvisten med en biljett som var utställd 1h tidigare än vad jag alltid åker. Bara att köpa en ny biljett sa ticket office eftersom det var mindre än 60min till avgång. Dyraste CPH biljetten jag någonsin kommer att åka på gissar jag...
 

Igorius

Medlem
God morgon från CDG. Duschat av mig nattens obekväma flygning från Dubai (AF C var inte mycket att hurra för) och inväntar nu AF1262 mot Stockholm. Agö hade visst bråttom och lämnade loungen redan för två timmar sedan.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen