Senaste nytt

Ännu ett drama ombord Ryanair

johhenrik

Medlem
Jag har rest med dem två ggr. En gång för över tio år sen mellan Bristol (eller Brighton?) till Dublin. Funkade aldeles utmärkt. Sen bjöd en kompis med mig till London. Efter den resan, aldrig mer... jösses vilket kaos.
 

FlyingFire

Medlem
Jag har rest med dem två gånger, ingen gång har det gått åt skogen. MEN, efter att ha flugit med Thai och SAS de sista åren så är inte de få hundralapparna jag "sparar" på Ryan värda risken att det går såhär.
 

FF#1

Medlem
Fy sjutton, har som sagt bara åkt med dem en gång och då bokade de om oss från 6 på kvällen till 6 på morgonen… prefekt avslutning på London wekenden… not!

Är förvånad att allt gick så lungt till, att ingen flippade ur och tex öppnade en nödutgång eller började slåss.
Stänger man in 100+ människor så brukar det ju alltid vara nån som flippar ur.
 

MLE

Medlem
Helt sjukt ju, förvånad över att så pass många väljer att flyga med Ryanair, fortfarande, efter allt som hänt/händer...
 
Hvis ikke det her fraholder en fra at flyve med Ryanair og lignende selkskaber så er det nok for sent...

Men man er vel ikke rigtig Skandinav hvis ikke man flyver LCC, får en dårlig oplevelse, brokker sig over l*rtet - både til medierne og på facebook, for så at vælge en LCC 4 måneder senere når man skal afsted igen - de var jo 150kr billigere end SK/LH/[Indsæt selv]....:confused:
 

agehall

Medlem
Jag hade ställt mig upp och gått av. Polisen hade väl fått arrestera mig om det var så - det hade varit bättre än att sitta där.

Näe, Ryan ska man inte utsätta sig för. Jag misstänker dock att en kund kommer att försöka få mig att flyga Ryan snart. Ni kan ju själva gissa vad mitt svar på det kommer att bli...
 
Alltså, blir flygplan försenade pga väder etc så kan ju precis allt fucka upp sig. Antar t.ex. att crew behöver sin dygnsvila. Men här finns uppenbart inga marginaler, eller back up plan över huvud taget.

Om man ändå kunde säga att man "får vad man betalar för". Men idag skiljer det inte många hundralappar jfrt med ett "riktigt" flygbolag när resan är betald med kreditkort, bagaget incheckat etc.
 
Toppen