Senaste nytt

Ibland blir man ledsen...

agehall

Medlem
Screen shot 2011-12-08 at 09.29.54.png

Så kan det gå när man inte har koll på sitt konto. Min fru flyger väldigt lite numera och har därmed inte loggat in på sitt EB-konto på evigheter. Hon hade tillochmed glömt bort sitt användarnamn, men efter att ha chattat lite med Tom på deras kundtjänst, så löste det sig och vi har nu återtagit kontot.

Jag ska nog se till att hjälpa henne hålla lite bättre koll i framtiden. Hon har en rätt ansenlig mängd poäng tack vara ett MasterCard...
 

vicce

Medlem
Ajaj, lider med dig. Du kan ju glädja dig med att det var ca 1 år sedan de gick ut, och inte några dagar sedan.
 
Skärmavbild 2011-12-08 kl. 11.13.07.jpg

Jag råkade ut för det motsatta!

Avslutade mitt American Express Corporate Gold i November och kom på i efterhand att jag hade Membership Rewards poäng. Kom på det precis innan jag somnade och blev lite lätt kallsvettig :D

Det var inga problem att få poängen - 23500 trillade in i tisdags!
 

Dr. Miles

Expert
Nämen synd...

Använder hon Android mobil? I så fall gå in i Google Calendar och sätta på en larm i nästa december( för hennes poäng förfalller väl sista januari varje år).

Jag brukar köra denna procedur på alla mina bonusprogram där det finns tidsbegränsning av miles/poäng.
 

Unicornone

Medlem
OOT men jag har 275000 Scandic poäng som går ut nästa år, saknar Hilton då fanns det ju en "poäng" med poängen, toppade på 1 540 000 poäng när det var som bäst/sämst eller hur man nu ska se det. Bodde bort en miljon points på Beverly Hilton 2007, när jag bokade så sa donnan "shit", sorry but i have never seen so many points before...
Det tog jag som en dåligt tecken, typ jag är den störste idioten....
Nu är jag för snål för att låta mina surt förvärade pong frysa inne så jag måste väl bo på Scandic en del under 2012.
 

agehall

Medlem
Använder hon Android mobil? I så fall gå in i Google Calendar och sätta på en larm i nästa december( för hennes poäng förfalller väl sista januari varje år).

Nja, hon kör iPhone, men det går ju utmärkt att använda google-tjänsterna där också. Men som sagt, jag tror det är bäst att jag håller ordning på det här åt henne. Hon har inget intresse av det...

SAS borde ha hushållskonto som BA...

Ja, det skulle vara underbart! Jag skulle iofs komma rätt långt om AmEx kunde ge min fru ett kort som var kopplat till mitt EB-konto, men familje-EB skulle vara ännu bättre.
 
Toppen