Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Palazzi

Medlem
Och hur postade du det där inlägget Palazzi? Det är ju trasig UTF-8 hela vägen...

Blir så när man är inloggad med en Windows Phone... Olika webbläsare genererar olika problem, men alla har problem. Webbläsare 1 går det inte att logga in med, den andra inte att skriva med och den tredje genererar det fel du skrev.

Ska sägas att sida är responsiv och fin tills dess att man loggat in.
 

agehall

Medlem
Jaha, så förvånande att IE (vilket jag antar du använde) gör fel. Ytterligare en anledning att hålla sig så långt borta från Windows Phone som möjligt...
 

henrik l

Medlem
För egen del har jag mest utnyttjat loungen i Göteborg när jag behövt vänta 20-30 min på tåget, samt när det begav sig, fritt Internet på dubbeldäckarna, nu är det väl fritt för alla?
 

Palazzi

Medlem
Jaha, så förvånande att IE (vilket jag antar du använde) gör fel. Ytterligare en anledning att hålla sig så långt borta från Windows Phone som möjligt...

Testade tre olika, men antar att de andra i mångt och mycket bygger på IE. Finns ju varken Opera, Firefox, Chrome mfl till Windows Phone.

Har felanmält och såg att IE genererar liknande fel på andra plattformar också...

Har även en Android och en IPhone. Den sistnämnda verkar lira bäst med Bc, men gillar inte luren. Tycker att WP är riktigt smidig att hantera alla mina mailklienter snyggt, så därav använder jag den mest. Finns säkert en massa buggar med systemet, men denna räd en första som varit märkbar i mitt användande.

Sammantaget så är det ganska osmidigt generellt att använda bc.se i en telefon, så tror jag hädanefter sköter mina besök via dator och/eller iPad.

--------------
Slut OT
----------------

För att återknyta till rubriken: Tycker det borde finnas rätt mycket saker man skulle kunna göra för att förbättra SJ's prio-program. En idé vore kanske att höja gränserna rejält, alternativt införa en högre bonusnivå.
Är rätt säker på att jag, och många med mig hinner kvala 4-5ggr till prio svar under ett kalenderår.... Spendingkraven på deras mastercard är ju också väldigt lågt.

När man väl kommit så långt skulle man ju kunna ha en sida likt "mysasidea", som jag faktiskt gillade. Finns säkert rätt många idéer som inte skulle vara hiskeligt dyra. Något mer än idag borde man ju få när man spenderar +50k/år för 8mil regionaltåg, och därtill en massa köp med priokortet.
 
Toppen