Senaste nytt

Miles&More kör status match mot Flying Blue

jurgenb

Medlem
Jaså minsann dom har Business Savers till ZRH nu, jag har letat och undrat när dom skulle köra en drive.. tack :)
 

Concorde

Founding Member
Mina två S sektorer har postat till mitt fräscha tomma M&M konto. Återstår att se om/hur lång tid innan matchningen går igenom. Jag skickade screenshot på mitt FB online kort då inget kommit med posten, och lär dröja länge vad jag hört.
 

Concorde

Founding Member
Då var man Lufthansa Senator. Får man skryta med att vara Emerald, Star Gold och SkyTeam Elite plus samtidigt, eller högsta status på samtliga allianser? ;)
 

Gnopps

Medlem
Då var man Lufthansa Senator. Får man skryta med att vara Emerald, Star Gold och SkyTeam Elite plus samtidigt, eller högsta status på samtliga allianser? ;)
Grattis! Min Facebook-status dagen innan min dotter föddes:
Today: Lufthansa gold card, Czech airlines gold card, British Midland gold card, SAS silver card, Hyatt diamond card, Radisson silver card, Silja silver card Tomorrow: B - A - B - Y :)
Knappt efter försvann mycket riktigt de flesta korten men fick en guldklimp istället ;-)
 

Concorde

Founding Member
En screenshot från online kortet räckte. Gnopps sa att det finns sätt för LH att kontrollera att man verkligen är Senator.
 

agehall

Medlem
När var sista datum för att flyga de två sträckorna som krävdes? Det börjar bli svårt för mig att hitta datum innan Juli...

Och var det några speciella krav på bokningsklasser?
 
Last edited:
Toppen