Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 lucka 15 - trippla poäng till USA

obs

Medlem
Nu er dette jo godt nok efterhånden en lidt halvgammel tråd ;-) Men jeg tager den lige op igen...

Er der nogen her som har en idé om, hvorvidt man også vil få 3x point, hvis man f.eks. booker en samlet rejse CPH-ORD-LAX-ORD-CPH eller CPH-EWR-MIA-EWR-CPH, med SK som carrier over Atlanten? Man har jo i praksis rejst med SK mellem CPH/OSL/ARN og EWR/IAD/ORD, som forudsat i tilbuddet. Men gælder dette mon også, hvis man rejser videre fra en af de tre lufthavne i USA på den samme billet/booking?
 

Conrad

Medlem
Åkte ARN-USA före den 15:e januari men hem den 16:e EWR-ARN. Med en lyckad OTown till Plus rasslade det till på mitt EB konto 48h senare enligt nedan. Borde jag inte som EBG tjänat lite mer månne?
Basic Points Extra Points
16 jan 2014 New York - Stockholm SK 0904E SAS Plus 10 000 10 000
16 jan 2014 Merry Christmas - triple points 20 000
 

SvartMjolk

Medlem
Jag pratade med SAS idag, och de sa att det inte spelar nån roll när man bokar, bara man signade upp sig igår.
MVH

Någon som har bokat innan, men rest inom perioden, som fått trippla poäng? Jag ska snart ge mig av till Chicago och är såklart nyfiken på hur det blir i mitt fall. Trippla hade ju såklart varit riktigt bra!
 

jumbooze

Medlem
Verkar ju som folk som bokat efter har fått poäng eller har jag missuppfattat inläggen?
 
Last edited:

FFS

Medlem
Är det någon som mot förmodan fått extrapoäng för CPH-SFO?
Jag tyckte inte det var jättetydligt i "luckan" att de inte gäller dit, men jag kan ha missat någon text där.
 

NotRyan

Medlem
Är det någon som mot förmodan fått extrapoäng för CPH-SFO?
Jag tyckte inte det var jättetydligt i "luckan" att de inte gäller dit, men jag kan ha missat någon text där.

"Upplev coola Chicago, pampiga Washington eller fascinerande New York i vinter eller vår, res någon gång mellan 15 januari och 31 mars 2014 och tjäna trippla poäng på resan".

och sedan

"Flyg till Washington går via Köpenhamn. Trippla poäng ges på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo."

Jag vet inte om det skulle vara otydligt i just den delen.... :)

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:
Toppen