Senaste nytt

Tips på hotell i Pattaya för golfspel och nära till bra restauranger

Magino

Medlem
Mina föräldrar ska åka till Pattaya för att spela golf och träffa lite vänner. De behöver nu tips på bra hotell i området. Hotellet behöver absolut inte ligga mitt i smeten och de föredrar nog ett lugnare läge. Det som mina föräldrar är ute efter är ett bra boende med en trevlig atmosfär och närhet till bra restauranger. Tillgång till stand är inte viktigt.

Någon här på forumet som har tips på Boende?

Även tips på restauranger och golfbanor mottages gärna.
 

EBGGOT

Medlem
Mina föräldrar ska åka till Pattaya för att spela golf och träffa lite vänner. De behöver nu tips på bra hotell i området. Hotellet behöver absolut inte ligga mitt i smeten och de föredrar nog ett lugnare läge. Det som mina föräldrar är ute efter är ett bra boende med en trevlig atmosfär och närhet till bra restauranger.

Någon här på forumet som har tips på Boende?

Även tips på restauranger och golfbanor mottages gärna.

Jag tycker Sheraton Pattaya Resort är riktigt, riktigt bra! Kanske inte "up to date" men bra service, lugnt läge, privatstrand, grymt läge, bra restauranger, bra frukost och riktigt bra pool område. Få hotell jag återkommer till ofta men detta är ett av dem!

Har även bott på det nya hilton men jag tycker det inte alls är lika bra och det ligger verkligen mitt i "skiten" ...
 

Alf

Medlem
Jag skulle byta till annan plats. Pattaya är ett riktigt dåligt ställe med allt det dåliga Thailand har. Massor med gamla gubbar i min ålder som släpar på 18 åriga thailändskor och pedofiler som håller på med smågrabbar. En social misär som genomsyrar hela platsen och även restauranger.

Själv skulle jag välja Hua Hin om jag nödvändigtvis måste till Thailand.
 

famhanssons

Medlem
Jag skulle byta till annan plats. Pattaya är ett riktigt dåligt ställe med allt det dåliga Thailand har. Massor med gamla gubbar i min ålder som släpar på 18 åriga thailändskor och pedofiler som håller på med smågrabbar. En social misär som genomsyrar hela platsen och även restauranger.

Själv skulle jag välja Hua Hin om jag nödvändigtvis måste till Thailand.

Håller helt med. Välj Hua Hin. Har ett flertal bra golfbanor och det är lätt att ta sig från Bangkok
 

Magino

Medlem
Nu är tyvärr så att de ska till Pattaya. Dock är det bara över en helg så det blir inte långvariga där.
 
Toppen