Senaste nytt

Går inte att boka bonusresa på sas.se just nu

Trumis

Medlem
Nu står det att de "Problemet förväntas vara löst måndag 13 januari." Inget mer, det betyder att det är inte ens säkert att det är löst på måndag. Sanslöst.
 

Kricka

Medlem
Den här röran början likna den som SL hade från nyårsnatten i samband med en kabelbrand
hos Evry. "Mitt SL" låg nere i en vecka och inga SL-kort kunde köpas eller fyllas på via Internet.
 

mry

Medlem
eftersom att det inte går att boka biljetter alls med appen just nu så kanske det är ett säkerhetshål de har hittat. appen uppgraderades idag på min androidtelefon så det är möjligt att de har täppt till det och väntar tills alla uppdateras mest?
 

fcx

Medlem
Hur funkar (drift)säkerhetsorganisationen på SAS egentligen? Har man flygplan i luften så krävs det ju en viss nivå på säkerhetskulturen. Har det inte spridit sig till IT-avdelningen, eller är det lika illa även i flygverksamheten?
 

mha321

Medlem
Hur funkar (drift)säkerhetsorganisationen på SAS egentligen? Har man flygplan i luften så krävs det ju en viss nivå på säkerhetskulturen. Har det inte spridit sig till IT-avdelningen, eller är det lika illa även i flygverksamheten?

Uppenbarligen inte :) sedan rätt länge är ju all it outsourcad, så det är ju inte ens olika delar av samma organisation...
 

FF#1

Medlem
Nu börjar jag bli less… har en bonusresa som måste bokas av eller helst bokas om snarast. Hoppas de får till det.
 
Toppen