Senaste nytt

Julekalenderen 15. dec. - 3x point til USA - videre rejse på samme billet?

obs

Medlem
Hej,

Jeg postede egentligt dette spørgsmål i julekalender-tråden. Men den er der måske alligevel nok ikke den helt store interesse for, nu hvor det er januar, og hverdagen atter har trængt sig på :) Så derfor trækker jeg lige spørgsmålet herud i dette forum...

Men spørgsmålet er hvorvidt man også vil få 3x point på den transatlantiske strækning, hvis man booker en samlet rejse som f.eks. CPH-ORD-LAX-ORD-CPH eller CPH-EWR-MIA-EWR-CPH, med SK som carrier over Atlanten? Man har jo i praksis rejst med SK mellem CPH/OSL/ARN og EWR/IAD/ORD, som forudsat i tilbuddet.

Nogen der har en idé om dette?
 

FFS

Medlem
Under julkalendern förra året var det 3x poäng till bland annat ORD. Då fick jag trippla poäng för ARN-ORD och ORD-ARN när jag bokat ARN-ORD-MSY-ORD-ARN.

Så jag gissar att svaret är ja
 

obs

Medlem
Under julkalendern förra året var det 3x poäng till bland annat ORD. Då fick jag trippla poäng för ARN-ORD och ORD-ARN när jag bokat ARN-ORD-MSY-ORD-ARN.

Så jag gissar att svaret är ja

Tak for det kvalificerede gæt, FFS :) Det er også umiddelbart min formodning, at tilbuddet også vil gælde i en situation hvor man rejser videre, hvis bare man rejser den samme rute både ud og hjem og via en af de tre lufthavne.
 
Toppen