Senaste nytt

Rezidor aktien rusar idag på börsen

011430121

Medlem
Rezidor aktien rusar idag på börsen, + 4 kronor vilket är ca 10% upp idag. För några år sedan så var det några här på BC som investerade(inklusive mig själv) i 200 aktier var för att erhålla Guld på Carlson Club, kursen låg på ca 22,50 då, varför var man dum och bara köpte 200 stycken! Man skall gråta över spilld mjölk!
 
Hehe.. Jag var faktiskt inte och handlade lite aktier här direkt på morgonen. Så det är ju trevligt att man redan efter några timmar ligger på plussidan :)

Jag läste självfallet tipset här på BC i går, och tänkte att en liten uppgradering av mitt CC-kort skulle vara finfint. Det är ju så när man är relativt ny här, det finns ju många intressanta trådar att läsa och lära sig av.
 

Heh.. I wish. Nej, svaret är helt enkelt att jag läste den här tråden i går kväll:
http://www.businessclass.se/forum/r...ub-carlson-gold-elite-genom-aktiekoep-26.html

Och börsen (iaf den svenska) var ju stängd när det slog mig att sådana där aktier borde jag också ha. Så det fick bli ett tidigt morgonköp istället.
 

jth

Medlem
Ja, det är en trevlig aktie. Jag köpte 500 st för 2 år sen för att få statusen och det har ju varit en trevlig investering sen dess! Jag funderar faktiskt på att köpa mer, för ju mer jag läser på om företaget ju mer gillar jag det.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen