Senaste nytt

Går inte att boka bonusresa på sas.se just nu

rob74

Medlem
Verkar vara något tjorv med att boka bonusresor nu:

Bonusresor.JPG
 

AABack2ARN

Medlem
Det är intressant att de skriver "ny information väntas" inte att det skall vara löst tills dess... :(

Hoppas det inte dessutom skapar en uppsjö av ärenden som måste hanteras manuellt med tanke på de underbara handläggningstiderna.
 

StarFlyer

Medlem
Riktigt irriterande! Jag bokar bonusbiljetter hur sällan som helst, men just idag hade jag tänkt boka in en resa till söndag. Någon som vet om det fungerar via telefonbokningen?

Kan det vara så att EB systemet kraschat pga uppdateringar inför nya EBD? :p
 

Johan_G

Medlem
Riktigt irriterande! Jag bokar bonusbiljetter hur sällan som helst, men just idag hade jag tänkt boka in en resa till söndag. Någon som vet om det fungerar via telefonbokningen?

Kan det vara så att EB systemet kraschat pga uppdateringar inför nya EBD? :p

Jag hoppas innerligt att detta elände beror på att man migrerar dom underliggande EB-pryttlarna till en stabilare och bättre plattform (för att senare implementera EBD) och inte på att man försöker pimpa om den gamla sörjan till EBD. Med tanke på SAS track record vad gäller IT-lösningar kan jag antagligen sluta hoppas...
 

miramax

Medlem
Riktigt irriterande! Jag bokar bonusbiljetter hur sällan som helst, men just idag hade jag tänkt boka in en resa till söndag. Någon som vet om det fungerar via telefonbokningen?

Kan det vara så att EB systemet kraschat pga uppdateringar inför nya EBD? :p

Ska gå bra att ringa :)
 

fly4fun

Medlem
Allt gick ner måndag morgon runt kl 12. Satt och planerade 3 resor och skulle precis boka, när det slutade fungera. Otroligt irriterande.
 
Toppen