Senaste nytt

Från Prag och Stockholm till SuperBowl!

Totopez

Medlem
Vi är två glada Pats-fans som börjar känna suget efter ett besök i NYC under Super Bowl-helgen. Jag bor i Sthlm, min kompis i Prag. Helst vill vi mötas upp på vägen, men tiden är viktig. Vi har hellre några timmar extra tillsammans i New York än att sitta ensamma eller för den delen tillsammans i någon lounge eller flygplatsbar.

Varifrån vill du börja din resa? En från Prag, en från Stockholm. Pragbon kan åka via Sthlm dagen innan.
Var är din destination? New York
När vill/behöver du resa ut? 31/1, i nödfall 1/2
När vill/behöver du komma hem? 3/2
Hur länge vill du vara borta? Se ovan
Hur många personer som skall resa? Två vuxna, en från varje avreseort
I vilken kabinklass? Ekonomi eller business (eller mellanting)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance eller OneWorld. Helst inte UA.
Vad är din budget? Eko ca 5000, Business ca 12-13000
Vad är det viktigaste för dig? Resa tillsammans, få eller inga ensamma väntetimmar. Hyfsat tidig hemkomst till ARN premieras.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Sitter på tåg mellan Umeå och Sthlm, och det blev för rörigt att söka i mobilen. Tack på förhand!
 

Nemo

Medlem
Economy från ARN med BA via LHR för 4303:- eller Finnair via HEL för 4052:-
Business 14102:- resp 13564:- utan rabattkupong på rean. Andra är nog bättre på att hitta deals med C.
Edit: Economy några hundra kronor mer från Prag, möt upp i LHR eller HEL.
 
Last edited:

Senator

Moderator
Ledsen, men meningslöst att resa till NYC på Superbowl då New England Patriots inte kommer representera AFC. Det kommer Peyton Manning och Denver Broncos göra. Tar därmed era biljetter (köper) med glädje.

MVH,
En hängiven Denver Broncos fan sedan 8 september, 1989 då jag fick som 17 åring gå på premiärmatchen Broncos-Chiefs på gamla Mile High Stadium i Denver
 

Totopez

Medlem
Ledsen, men meningslöst att resa till NYC på Superbowl då New England Patriots inte kommer representera AFC. Det kommer Peyton Manning och Denver Broncos göra. Tar därmed era biljetter (köper) med glädje.

MVH,
En hängiven Denver Broncos fan sedan 8 september, 1989 då jag fick som 17 åring gå på premiärmatchen Broncos-Chiefs på gamla Mile High Stadium i Denver
Självklart har vi inga biljetter, och tailgating är förbjudet utanför MetLife men det lär bli rätt bra drag på stan...

Men vi kan nog tänka oss att boka en resa på vinst och förlust, även med två matcher kvar innan SB. Flyg och hotell lär inte bli billigare om man väntar, och det värsta som kan hända är att man får en helg i New York.
 
Toppen