Senaste nytt

Mask i maten ombord Norwegian

Rätt äckligt faktiskt.

Visst är det äckligt!

Ur artikeln:
"– Jag skäms och är rädd när jag serverar. Vi som *jobbar på flygplanet skulle aldrig äta det. Vi har en annan leverans."

Skrämmande! Eller ska man vara tacksam och se det som att Norwegian tar sina arbetsmiljöfrågor på största allvar och inte vill att personalen ska bli sjuk?
 
Typiskt att detta skulle komma ut... Nu blir det säkert tillägg på matkostnaden för färska råvaror och att de kan stoltsera med att den är lokalproducerad...
 

Johan_G

Medlem
Nu verkar det som om det bara kan gå bättre för Norwegian, för sämre än på sistone är väl ändå inte möjligt?
 

NotRyan

Medlem
Vilket cateringbolag använder Norwegian?

Nu verkar det ju som att Norwegian har beställt det så, däremot är det ju hedervärt att dom anställda skyddas i det här fallet :rolleyes:...

"Hon menar att mat*snusket beror på att Norwegian vill spara pengar. Bolaget har börjat med mat som ska hålla sig fräsch i 180 dagar. Därför lastas samma förpackningar gång på gång om till nästa flight, enligt Anna.
– Jag skäms och är rädd när jag serverar. Vi som *jobbar på flygplanet skulle aldrig äta det. Vi har en annan leverans."

Mvh
/NotRyan
 

NotRyan

Medlem
Nu verkar det som om det bara kan gå bättre för Norwegian, för sämre än på sistone är väl ändå inte möjligt?

Om man läser kommentarerna på Aftonbladet så börjar man ju undra om fulflygs-trashen går med på vad som helst, ur en av kommentarerna:

"Mögel och liknande kan väl förfan förekomma utan ohygien? Jag öppnade en philadelphiaost som var helt ny och den var full av mögel. Vem FAN bryr sig? Kommer alltid att flyga med Norwegian."

Mvh
/NotRyan
 

Alx

Medlem
Riktigt riktigt äckligt om det är sant och eftersom det står på Aftonbladet, handlar om Norwegian och källan väljer att vara anonym så är det såklart sant och helt befriat från överdrifter! :D
 
Toppen