Senaste nytt

Live: Emirates First class Stockholm-Dubai-Kuala Lumpur-Melbourne-Auckland

Ja så nu börjar vi!

I denna tråd kan ni följa mig på min livs första resa i first class ombord på Emirates. Jag kommer uppdatera så mycket jag kan med bilder och text under tiden som resan fortlöper både här i tråden men även på min instagram @simmesjoberg .

Jag kommer göra delrapporter efter varje delresa som görs (totalt 4 st) på vägen ner mot Auckland.

Slutgiltiga rapporten och helheten med intryck och kommentarer kommer efter avslutad resa.

Gott Nytt år på er alla och hoppas ni uppskattar innehållet i rapporterna!

Första bilden: Väskorna packade! God natt!
IMAG1921[1].jpg
 

Joakim

Medlem
Med årets första inlägg får jag passa på att önska en riktigt bra resa.
Jag och säkert flera med mig ser fram mot dina rapporter.
Lycka till!
 

Jonas C

Medlem
Emirates First låter härligt, ser fram emot resten av rapporten och många snygga bilder. Hoppas att du får en trevlig resa Simon!

Själv ska jag flyga KLM i Economy imorn, inte lika spännande ;)
 

David

Medlem
Detta kommer att bli så jäkla bra Simon! Kan rapportera att Auckland är alldeles lagom varmt just nu, tråkigt att lämna nu imorse. Ha en riktigt trevlig resa!
 

palmen

Moderator
Glöm inte att åka pulka i Rarotunga
Kör lite Luge ner för berget, helt grymt enligt mig! En av de bästa grejerna jag gjorde på nordön!
 

Peter65

Medlem
Ha en kanonresa!
Skulle gärna vilja ta den resan också :cool: alltså EK första klass, men är just nu nöjd med business all the way t.o.r Auckland.
 
Sätet valt på utresan från ARN. Tråkigt att de skulle behöva bli nedgradering. Ser ut som en full flight idag nästan. Hoppas på att få min vän i sätet bredvid mig på första raden ;)

sEATMAP c.png
 
Toppen