Senaste nytt

[Business class] Sverige-USA T/R, SAS, från ca 15.000 SEK under påsken

011430121

Medlem
Vet inte om jag har missat någon tråd om detta. Priser i klass med LH,AF.BA när dom har REA.
ARN-IAD ger 23.000 poäng om man är EBG, vilket är mer än dubbelt när man åker med LH på deras kampanj priser och bokas i P klass.

Jag vet inte hur man lägger in skärmklipp, så kolla längst ner på SAS start sida Billiga flygbiljetter och flygresor ? sök och boka flyg - SAS

Kan någon ändra felstavningen i rubriken tack
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Verkar svårt att få bra priser båda vägarna.
När jag väljer ett bra pris på ditresan ökar det andra priset på returen.:confused:
T-ex SFO-GOT 24 april för 6201 sek i C men jag hittar inget bra pris båda vägarna.
 

011430121

Medlem
Något måste vara fel om man söker GOT-SFO ut den 17 april så står det ett pris på lite över 6400 sek, men när man bokar returen så "hoppar" priset på utresan till över 9000 sek
12000 sek tur och retur till SFO känns lite för billigt
REA priser med LH till SFO brukar ligga på ca 18000 sek
SAS IT avdelning igen?
Jag kollar på ARN-IAD och där är priset 15000 sek
 
Last edited:

AABack2ARN

Medlem
Jag tror det är minimum stay på 6 dagar (alltså inte lördagsregeln) och utresan måste ske 14-20 april. Hemresan en bra bit in i maj tror jag.

Får ett pris på 17993 SEK från Stockholm till San Fransisco och marginellt mindre från GOT. Utresan kostar lite drygt 9000 SEK.
 

jth

Medlem
Det var första gången på rätt länge som jag sett något slags rea i premiumkabiner på SAS utgående från Norden.
 
Toppen