Senaste nytt

BC.se Göteborgsträff

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2012-03-02

Jacob och Björnström kommer ner till Göteborg och vill förstås gärna träffa så många medlemmar som möjligt!
Så avboka jobb, familj, möten, gympass, tvättider, hundpromenader och annat onödigt och kom och ha trevligt med oss istället.

Vi träffas på Scandic Hotell Rubinen torsdag 22 mars klockan 19.00.

Hotellet ligger mitt på Avenyn vid Valand, Kungsportsavenyn 24, och har en trevlig bar och restaurang.

http://www.scandichotels.se/sv/Hotel...on=detailedmap

Det skulle vara bra att få veta vilka som kommer och ungefär hur många vi blir. Kommer du med den 22:a, skriv gärna ett inlägg i tråden eller skicka ett PM till Jacob.



Uppdaterad: 2012-03-02

Då har jag skapat Doodle enkät igen.

BC.se Göteborg lokal träff under TUR mässa 2012
Vänligen rösta för dagen/dagarna som ni kan tänka er att delta BC.se Göteborg lokal träff under TUR mässa 2012.
(Det behöver inte vara just mässan.)


--originalpost 2011-11-24---
Vad säger ni om tråd för lokala BusinessClass.se medlemsträffar?

Medlemsträff(typ Drink DO på Flyertalk) är något som vi kan ha utan att anstränga oss till något speciell event.

Träffas på en krog eller ett café, sedan ta ett glas öl eller en kopp té och prata om allt möjligt om resan med andra medvetna resenärer.
Vad säger ni om det?

Det verkar finnas stort underlag för medlemsträffar i Stockholm och i Göteborg.

* Jag vill poäntera att medlemsträff är inte något som BusinessClass.se ordnar. Utan mellan olika medlemmar.


Ni kan använda denna länk för att få överblick av deltagarna och datum.

Min post är bara för test. Jag kan tyvärr inte delta.
screenshot_doodle.jpg
 
Last edited:

David

Medlem
BC.se Göteborg lokal träff

Jag hade faktiskt tankar kring att initiera någon typ av Göteborgsträff eftersom jag råkar vara hemma under mellandagarna, och inte så många andra gånger på året, och plötsligt dök denna tråd upp. :)

Jag är dock inte den som är den, har ni 08:eek:r något att komma med så är ni ju bara en luftfärd bort. :)
 

henrik l

Medlem
Jag hade faktiskt tankar kring att initiera någon typ av Göteborgsträff eftersom jag råkar vara hemma under mellandagarna, och inte så många andra gånger på året, och plötsligt dök denna tråd upp. :)

Jag är dock inte den som är den, har ni 08:eek:r något att komma med så är ni ju bara en luftfärd bort. :)

Göteborg i mellandagarna skulle vara ett suveränt initiativ. Vad jag förstår så har nog Skövdeavdelningen bara 2 medlemmar så en träff i Gbg skulle vara kul. Jobbade inte du i Chongqing? Då kunde vi ju alltid diskutera dina erfarenheter av Chongqing hot-pot:) Har testat den på plats.
 

David

Medlem
Göteborg i mellandagarna skulle vara ett suveränt initiativ. Vad jag förstår så har nog Skövdeavdelningen bara 2 medlemmar så en träff i Gbg skulle vara kul. Jobbade inte du i Chongqing? Då kunde vi ju alltid diskutera dina erfarenheter av Chongqing hot-pot:) Har testat den på plats.

Mellandagsträff i Götet är ett faktum! Förslag på plats?
 

henrik l

Medlem
Träff i göteborg under mellandagarna hade varit riktigt kul, kom med plats och datum!

Mellandagarna föreslogs, det blir perfekt. Tid på dagen, em? Plats däremot är jag nog inte rätt person att föreslå. Är för det mesta på väg till eller från centralen utan att mellanlanda på ngn pub/bar.
 

henke12

Medlem
Jag hoppas gärna att även jag kan kika förbi,
Bor i THN men en tågresa på 45 min kan det vara värt :)

Osäker dock hur det ser ut i mellandagarna!
 

Ubbe

Medlem
Restaurang Sinclair på Övre Husargatan?? Bra köttrestaurang Uppfödda "på-äng" (eller blev det för göteborgskt..?)
Hello Monkey på Magasinsgatan för att fortsätta det kinesiska-transfusionella-asiatiska temat??
 
Toppen