Senaste nytt

Tips önskas: sista minuten resa med Star Alliance

Longreach

Medlem
Ute i sista stund :)

Ngn som har några tips när det gäller att fixa en resa till ett varmt land under jul/nyår. Star alliance, bonus eller cash på business.

Kan dra var som helst, så länge det är varmt och skönt. Från CPH, OSL, ARN, eller GOT
 

agehall

Medlem
Att säga att du försöker hitta billigaste priset hjälper ingen.

Om vi ska ödsla tid på att hjälpa dig får du allt ta och förklara VART du vill och vad din budget är i kronor och ören. Det finns dessutom en ypperlig frågemall som är till för att hjälpa de som ska ställa frågor. Fyll i den och svara med absoluta termer på alla frågor så kanske vi kan hjälpa dig.
 

OliT

Medlem

Ja, men det är ju mycket svårt för folk att svara på en så otydligt ställd fråga? Det kanske inte är så svårt att hitta en resa i F till Bali för 120 000 kronor, men desto svårare att hitta en bonusresa eller business-resa för max 15 000 kronor. Jag håller med agehall om att frågemallen är bra och bör följas.
 

famhanssons

Medlem
Ja, men det är ju mycket svårt för folk att svara på en så otydligt ställd fråga? Det kanske inte är så svårt att hitta en resa i F till Bali för 120 000 kronor, men desto svårare att hitta en bonusresa eller business-resa för max 15 000 kronor. Jag håller med agehall om att frågemallen är bra och bör följas.


Andyroos; Att använda frågemallen kommer underlätta för dig. Det finns ett antal medlemmar som hittar resor du och jag bara drömmer att hitta (speciellt när det är bråttom och man är ute i sista stund). Jag har fått fantasktisk hjälp ett antal gånger och det minsta vi kan göra är att följa en mall som gör det lättare för experterna att hjälpa oss "mindre begåvade". Dessutom är det bara "vi" som förlorar på att inte använda en mall för många kommer då ignorera att hjälpa till :p
 

Dr. Miles

Expert
Utan att få veta budget, tycker jag att det här är ett "ganska okej" pris med tanke på att det är Jul och Nyår.

Screenshot20131216_2.png

Det finns billigare biljett med Turkish Airlines enligt ITA, men det är som vanligt Married segments och du får inte det priset någonstans.
 
Toppen