Senaste nytt

Något cityhotell i Stockholm jag borde testa?

Najk

Medlem
Jag bor en del på hotell i Stockholm och har ett par hotell jag primärt alternerar. De är

Scandic Anglais
Clarion Sign
Radison Royal Viking
Hilton Slussen

Har även testat en del andra i city, de jag kommer på direkt är
Scandic Grand Central
Scandic Park
Scandic Continental
Clarion Hotel Tapto
Rica Kungsgatan
Kom Hotel Stockholm
Freys Hotel

För två år sedan svängde jag från Scandic mot Clarion och sedan sista året primärt mot Royal Viking och gillar det!
Hilton brukar bli när det är bra rate och avståndet är ok, samt att jag hinner nyttja lounge.
Waterfront har jag inte testat än, men har bokning där nästa vecka.

Finns det något bra cityhotell som jag bör testa?
En natt för enkelrum bör helst inte överskrida 1500-2000kr

Saker jag uppskattar är fräscha rum, trevlig bar/restaurang, bra gym, plus för Pool.
/Najk
 

rvarttinen

Medlem
Finns det något bra cityhotell som jag bör testa?
En natt för enkelrum bör helst inte överskrida 1500-2000kr

Saker jag uppskattar är fräscha rum, trevlig bar/restaurang, bra gym, plus för Pool.
Sheraton? Fräscha rum, trevlig bar, bra restaurang, stort gym. Ingen pool dock ...

I och med att jag själv bor i Stockholm så har jag inte mycket erfaranhet alls av hotell i stan'. Dock, bodde på Sheraton under renoveringen av vår lägenhet förra sommaren - de ingår i SPG. Håller hög standard.
 

Najk

Medlem
Sheraton? Fräscha rum, trevlig bar, bra restaurang, stort gym. Ingen pool dock ...

I och med att jag själv bor i Stockholm så har jag inte mycket erfaranhet alls av hotell i stan'. Dock, bodde på Sheraton under renoveringen av vår lägenhet förra sommaren - de ingår i SPG. Håller hög standard.

Tack för tipset! Ska testa Sheraton någon gång när det är ok rate.
 

MolleX

Medlem
Jag bor själv på Waterfront 2 dagar i veckan, nästan varje vecka. Tycker om rummen och sängen som jag prioriterar.
Sedan har de även fått bra TV kanaler som släpade innan, man måste ju ha TV6 och gärna Viasat sport så man kan se champions League, men som sagt det är ju bara mina värderingar.
Har personligen förhandlat till mig vad jag tycker är ett bra pris, så är du intresserad kan du skicka PM så ska jag förmedla kontakt till en kanon kille som jobbar där.
 
Toppen