Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 9, 10 000 poäng om du skaffar SAS EB World Mastercard

telelina

Medlem
Jag gick o väntade på att ngn säljare skulle ringa igen o försöka få mig signa upp nu när jag blivit EBG för några veckor sedan. Detta kom precis i rätt tid! :)
 

Johan_G

Medlem
Jag fick ett Scandicerbjudande istället, det känns surt eftersom jag har gått och funderat på att skaffa ett EB Mastercard ett tag nu.
 

FFS

Medlem
Så, då var ett kort beställt.
Känns bra med 20000 poäng på väg in på kontot efter senaste två luckorna =)
 

FFS

Medlem
Är det någon som beställt kort och fått sina extra-poäng. Jag ser att det inte finns någon bonus på första kontoutdraget :(
Hur lång tid brukar det ta för Mastercard bonusen?

Med Amex fick jag bonusen direkt.
 
Är det någon som beställt kort och fått sina extra-poäng. Jag ser att det inte finns någon bonus på första kontoutdraget :(
Hur lång tid brukar det ta för Mastercard bonusen?

Med Amex fick jag bonusen direkt.

Jag beställde, men har inte fått poäng. Det stod iofs "Extrapoängen sätts in på Eurobonus-kontot senast två månader efter tredje köpet" så de har fortfarande en och en halv månad på sig i mitt fall.
 

Lallarn

Medlem
Såhär skrev de från Norge till mig:

Du fikk benyttet kortet ditt før fristen, så disse vil automatisk gå til overførsel.
Gjør oppmerksom på at det tar mellom 2-3 måneder fra du benyttet kortet første gang til disse går til overførsel.

Vi overfører i begynnelsen av hver måned til SAS, dette oppdateres inne på Eurobonus kontoen etter den 10. hver måned.
Du kan holde oversikt over din konto på EuroBonus - SAS
 

lorimar

Medlem
Hej!

Jag beställde och förväntar mig inga extra poäng än på någon månad - däremot - SEB har debiterat en årsavgift på första kontoutdraget.
Var det en disclaimer jag missade - du får 10 000 poäng istället för 6000, men däremot en årsavgift?
Eller beror det på att jag har ett SJ Prio Mastercard (som också sköts av SEB)?
 

Caru

Medlem
Flera som har haft samma problem. Jag fick ringa SAS Eurocards kundtjänst och det var inga problem att ta bort den.
 
Toppen