Senaste nytt

[Meddelande] Deals posting stängt under semestern

Jag läste någonting om Shanghai nu idag, att dom evakuerat hundratusentals i väntan på rejält oväder.
Hoppas det går bra och att du slipper sådant!

Ser som alla andra fram emot reportage sen. :)
 

Jacob

Medlem
一路顺风

Hoppas du klarar dig undan tyfonerna, har varit tre i Kina bara senaste veckan. Nu är Shanghai drabbat, alla flyg HKG-PVG/SHA/HGH inställda.
 

A380*G

Medlem
一路顺风

Hoppas du klarar dig undan tyfonerna, har varit tre i Kina bara senaste veckan. Nu är Shanghai drabbat, alla flyg HKG-PVG/SHA/HGH inställda.

Det blåser ca 15-20 m/s här. Alltså ingen större fara även om många paraplyer vänder sig ut och in i ösregnet.

Vi har blivit hemskickade från kontoret, men det är mest pga alla locals som har 1-2 timmar till jobbet - stannar de för länge finns risk att de inte kommer hem idag om bussar/tåg/tunnelbana slutar gå.
 

pep

Medlem
Tag vare paa Asien. Saa tager jeg vare på Skandinavien i mellemtiden (jeg er hjemme i Danmark på ferie). God vind !

Lige en running deal på falderebet (se min tråd herom: World Airline Road Race Homepage WARR World Airline Road Race HomepageWARR Home Page

China (CNTO) has confirmed that both Air China and China Eastern Airlines will offer our participants additional 10% off on published airfare, this discount will last until the day before WARR starts )14 October 2012

For flights within mainland China runners can book flights and hotel rooms. They can pay by credit card as usual; the price will be shown with the 10% deduction. The price will synchronize with both Air China and China Eastern Airline official prices at the same time.
 

Dr. Miles

Expert
Jag skriver här istället då det inte finns någon bra passande tråd.

Nu har jag laddat upp massor av deals från Norge och från Danmark sista dagarna. Det bör räcka för ett tag. :)
Jag tänker att ta semester under Jul&Nyår. Det kan hända att jag postar mindre deals eller inget alls. Vi får se.

Men om ni hittar en eller flera bra deals, posta gärna i Flygbiljetter forum.
 
Toppen