Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 1, trippla poäng till Barcelona, Palma, Nice 20/4-8/6

NotRyan

Medlem
Vad sägs om sol på näsan, sand mellan tårna, goda shoppingmöjligheter och massor av poäng på kontot? Boka nu – och res till Barcelona, Palma de Mallorca, eller Nice mellan 20 april och 8 juni så får du trippla poäng på resan.

Trippla poäng (dubbla Extrapoäng + ordinarie Baspoäng för resan) ges endast för resor i SAS Go på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo. Poängantalet varierar beroende på destination. Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 8 juni 2014. Erbjudandet gäller endast idag, 1 december 2013, för EuroBonus-medlemmar.
 

Flood

Medlem
Resperioden är ju klart annorlunda mot tidigare år. Då har det väl i princip bara varit resor under första kvartalet?
 

NotRyan

Medlem
Resperioden är ju klart annorlunda mot tidigare år. Då har det väl i princip bara varit resor under första kvartalet?

Jag undrar, i ljuset vad du just skrev, vad SAS planerar i Q1. Det är ju det beryktade kvartalet då alla bolag dras med dåliga bokningssiffror. Kanske man drar ner trafiken så pass mycket nu när man har rätt mycket (flexibel?) wetlease, så att man räknar med hög beläggning ändå???

Mvh
/NotRyan
 

Flood

Medlem
Mmm, nu har jag sökt en stund, men får inte ihop något riktigt bra, på de tider jag vet är lediga under perioden. BCN en helg hade varit trevligt, men det verkar vara mest LH-flighter på lör-söndagar i maj. Jaja, får söka lite mer imorgon. Nu är nyfikenheten stillad!
 
Om jag kommer ihåg rätt så har det varit en del vårkampanjer på dessa linjer. Så jag tror mer SAS hoppas på att få en bra beläggning redan nu för att undvika vår-rean.
 

Magino

Medlem
Förstår verkligen inte ifall man endast får dubbla extra poäng eller trippla.
Trippla poäng (dubbla Extrapoäng + ordinarie Baspoäng för resan)
För inte kan de räkna dubbla Extrapoäng + ordinarie Baspoäng som 2 + 1 = 3 dvs trippla poäng??
 

mry

Medlem
arn-bcn:

Bas: 4000 + (2 x 4000) = 3 x 4000 = 12000 poäng
Silver: 4600 + (2 x 4600) = 3 x 4600 = 13800 poäng
Guld: 5000 + (2 x 5000) = 3 x 5000 = 15000 poäng

Blir inte det trippla poäng fast bara dubbla extrapoäng?
 
Last edited:
Toppen