Senaste nytt

Uppgradering Club Carlson Gold på Radisson Blu Dublin Airport

Jonas C

Medlem
Hur ser det ut med uppgraderingar som CCG på Radisson Blu Dublin Airport? Har bokad två nätter där i Februari med 2-4-1. Deras BC rum såg mycket trevligare ut än standardrummen.
 

mry

Medlem
Hur ser det ut med uppgraderingar som CCG på Radisson Blu Dublin Airport? Har bokad två nätter där i Februari med 2-4-1. Deras BC rum såg mycket trevligare ut än standardrummen.

Det är väl sådär, det är ganska slitet hotell generellt så räkna inte med en snyggt rum även om du kan få ett större rum när du har status. Jag som är CCC och har bott där 5 gånger kanske har typ blivit uppgraderad nu sist jag bodde där till ett rum i hörnet mot flygplatsen. Det är mycket som är konstigt med det här hotellet tycker jag faktiskt för de verkar inte känna igen många kort och verkar inte vara vana med att folk som har statuskort sover på hotellet alls.

Sen undrar jag lite varför du ska sova där två nätter, det finns inte så mycket att göra vid flygplatsen precis.
 

Jonas C

Medlem
Sen undrar jag lite varför du ska sova där två nätter, det finns inte så mycket att göra vid flygplatsen precis.

Det var det enda hotellet som fanns tillgängligt med 2-4-1 på mina datum. Men om det är för krångligt att ta sig in till centrala Dublin, så kanske jag bokar ett hotell närmare centrum.
 

mry

Medlem
Det var det enda hotellet som fanns tillgängligt med 2-4-1 på mina datum. Men om det är för krångligt att ta sig in till centrala Dublin, så kanske jag bokar ett hotell närmare centrum.

Nejdå det är inte så krångligt, man går/tar shuttle till flygplatsen och sen flygbussen till stan.

Du kan köpa t.ex. ett rambler kort så får du åka hur mycket buss du vill med för övrigt. Dublin bus flygbuss kostar 6 euro för en enkel, 10 för en tur och retur annars. Du kan köpa kortet på flygplatsen i terminal 1 åt väster när man passerat tullen.
 
Toppen