Pust! Det krävdes 3 (!) samtal för att reda ut det här!
Måste ha blivit någon glitch när de la om bokningssystemen i helgen, just under tiden jag bokade.
Ringde Asiana i London först och de letade som små blå efter mitt namn och fick fram allt efter säkert en kvart. Då saknades en av sträckorna (NRT-ICN) i bokningen och mitt namn syntes inte på flighten. Börjar ana oråd...
De rådde mig att ringa US Airways och kolla att allt var bekräftat.
Gjorde så och allt fanns med.
Valde då att ringa Asiana i Frankfurt och de hittade mig och bokningen, men fortfarande inget på NRT-ICN. På något sätt kunde agenten dock lösa det genom att i systemet åter bekräfta att jag var bokad på den flighten.
Så nu har jag alla mina säten fixade:
FRA-ICN 3K
ICN-NRT 4F
NRT-ICN 2K
ICN-FRA 2K
Skönt!
EDIT: Och nu syns den saknade sträckan i Amadeus, men inte att sätena är reserverade...