Senaste nytt

Hur ofta får ni nya tags/kort från Flying Blue?

agehall

Medlem
Jag vet inte varför, men Flying Blue verkar inte gilla mig.

Under tiden jag varit medlem har jag fått totalt 3 kort - ett ivory, ett guld och ett platinum. Jag har även fått två guldtags och två platinumtags för mina väskor.

Problemet är bara att mitt platinumkort gick ut i mars i år och mina bagage tags ut utslitna. Jag har återkvalificerat mig både 2012 och 2013 utan att få något nytt kort från FB. Idag beställde jag ett nytt medlemskort, men bagagetags verkar man inte kunna beställa.

Så, hur ofta får ni andra nya kort och tags från Flying Blue?
 

Pho

Medlem
Som några andra så tror jag att jag fått nytt kort och nya taggar varje år (åtminstone de senaste 4 åren)... Har lite onödigt många taggar liggandes i lådan numera...
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Pho, dela med dig till Agehall, som verkar ha hamnat i frysboxen. Ska ha ett extra öga på honom nu efter nyår när den nya screeningen görs. Hälsn Karin
 

agehall

Medlem
När jag skapade denna tråd gick jag in och beställde ett nytt kort från FB eftersom detta går att göra via hemsidan. Tags går dock inte att beställa.

Idag kom kortet vilket väl är helt ok. Det är bara att giltighetstiden är 03/2014, inte 03/2015 som jag har status till...

*facepalm*
 
Toppen