Senaste nytt

Bra hotel i Frankfurt?

FF#1

Medlem
Ska tydligen få åtnjuta nöjet att åka till Frankfurt senare i höst, så nu undrar jag om tips på bra hotel i där?
Det får gärna ligga centralt och det är en fördel om det är av lite bättre snitt med Executive lounge mm.

Någon som har testat Intercontinental, Hilton eller Radisson Blu?
 

Fredrik

Medlem
Har testat de två sista och tyckte själva hotellen är ungefär samma men Hilton har ett betydligt bättre läge. Testade ingen lounge i något av dem.
 

andersl

Medlem
Om du kan tänka att skippa de stora kedjorna så är Roomers det absolut bästa hotell som jag bott på i Frankfurt.
Http://www.roomers.eu/en
Riktigt bra design hotell som ligger nära Centralstationen, har en av Frankfurts bästa drinkbarer, och även en riktigt bra restaurang.
 

FF#1

Medlem
Lite Återkoppling:
Det vart IC Frankfurt och jag vart supernöjd, uppgradering till panorama svit, lounge med bra mat (riktig middag) och gott dricka mm.
 

fred80

Medlem
Väcker liv i den här tråden, är det fortfarande ovannämnda hotell man ska satsa på för ett dygn i Frankfurt eller finns det något guldkorn man inte får missa?
 

Kris

Medlem
Väcker liv i den här tråden, är det fortfarande ovannämnda hotell man ska satsa på för ett dygn i Frankfurt eller finns det något guldkorn man inte får missa?
Intercontinental kan du stryka från listan. Långtidsstängt för renovering. Inget konkret tips iofs, men gör kanske ekvationen lättare.
 
Toppen