Senaste nytt

Tips på billigt hotell nära flygplatsen i Zurich?

Senator

Moderator
Tack, har bokat Hilton på decemberdeal 1300:-, helt ok tycker jag. Har de bra mat på hotellet? Är det gratis transfer?
Är det någon som är där då?

Vilka datum? Maten är ok, inget märkvärdig. Bra Hilton Club/Hamburgare :rolleyes: Det går en transfer varje 20;e min fram till 22:00 tror jag, sen är det varje 30:e min.

Allt under 250 CHF är ett bra pris.
 

Senator

Moderator
Jag insåg att du hade skrivit datum i ditt första inlägg:cool: Tyvärr inte den 4:e men kanske den 5:e är jag där. Försöker nästan alltid att undvika resa på helgerna numera. Fick nog av det i mitt förra jobb
 

Resenären

Medlem
Tack, har bokat Hilton på decemberdeal 1300:-, helt ok tycker jag. Har de bra mat på hotellet? Är det gratis transfer?
Är det någon som är där då?
Hilton har en buss, som går ca var 20 minut mellan flygplatsen och hotellet. Gratis, så klart. Se till att inte stiga av vid första stoppet, så tillvida du inte skall bo på Hilton Apartments.
Maten på Market Place är helt OK. Buffen erbjuder många rätter. Glöm inte deras Executive Lounge, om du bor på EF.
 

Jacob

Medlem
Jag har testat Mövenpick hotellet på Zürich flygplats. Det var helt OK. bra standard och ganska prisvärt för att vara Schweiz.
 

lnixon

Medlem
Radisson Blu ligger på flygplatsen men jag vet inte om det uppfyller ditt krav på ett billigt hotell.

Man kan alltid testa CARLSONF-tricket för att få ett rum för 80€.

Dessutom fick jag det lätt surrealistiska erbjudandet att för 45 CHF uppgradera till:

Wine Angels View and a Bottle of Wine

* Add this unique option to your currently booked room type, in order to overlook the hotel's atrium and the spectacular wine tower.

* Every night, from 6pm - 11:30pm, watch the Wine Angels as they perform artistic acrobatic shows in the illuminated wine tower.

* Enjoy a bottle of house wine at the Angels' Wine Tower Bar, brought to you by an "angel."
 
Toppen